Direktlänk till inlägg 3 juni 2015

Mina flickor har ALLTID VARIT VIKTIGARE ÄN MITT SEXLIV!

Av Maria Karlsson - 3 juni 2015 06:22

Jag har aldrig valt något annat i min vardag som är viktigare än mina flickor!


Finns ingenting som under dessa år som har varit av större angelägenhet än kärlejen jag bär till Ida och Moa.


Varje sommar sedan 2004 har jag haft mina flickor nära mig ... förutom att jag jobbade sommaren 2004 1 vecka borta... 


Det var det dummaste arbetet jag gjort att lämna Ida med Stefan 1 vecka för jobb och det lät Ida mig oxå inse när jag kom hem

Vad som hade hänt den veckan cet jag inte mer än att katten min och Stefan blivit bittra fiender.


Sen dess har jag aldrig lämbat mina flickors sidor och jag har alltid valt min kärlek för flickorna flre alla andra killar som visat mig intresse.


Det finns inte en liten bit inom mig som väljer någi ting annat före än mina flickor!


Jag vet att Stefan ofta lämnar bort sina flickor till sin sambo för att allt annat " ska bara " göra "det går fort" ...


Försvaret ... med efter följande försvar då hans intressen gått före flickornas behov och som socialen i Kramfors accepterar och som är en typisk narcisistiskt uttalande:- Jag ska aldrig göra om det... snälla får jag en chans till osv.


Tom. Socialen går på den mest manioulerande försvaret och DOM SKA VARA UTBILDADE?!


jag vet... jag lyssnade och lät mig cilja tro på ... ska aldrig göra så något mer snacket under mina 12 år!


Men tro mig att ... jag har utvecklats från det 


OCH DET ÄR HAN SOM FICK VÅRDNADEN! 


VILKET BULLSHIT! 


Jag skulle än idag väkja en simmar med mina flicjor för att vi har så roligt tillsammans. Det finns inget bättre och det är somrarna jag gar som bästa minnena i mitt liv De allra lyckligaste tid i mitt liv.


Jag är aldrig så lycklig som då det är sommarlov och jag får spendera varje dag mrd nina flickor ... Det är KÄRLEK.


Killar och sex har jag alltid varit utan undet sommaren för dom kan inte fylla mitt hjärta så som mina barn gör.


Jag skulle än idag önska jag fick ha mina flickor nära mig men jag får inte :-/ 


Jag tänker iaf att första sommaren utan mina flickor på 11 år ska jag försöka göra ändå till det bästa och det är att uppleva en simmarfling.


Jag jan tänka mig öppna mig själv för heta träffar i sommarhettan ute. Jag har aldrig varit kär på sommaren.


Jag får väl ha en fysisk sommarflirt nu då som tröst över att jag inte fåt ha mina flickor nära mig. 


"-(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards