Direktlänk till inlägg 19 juni 2015

Försöka spara ihop slantar till frisörbesök efter typ 18 -20 månader

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 05:31

Nu ska jag blonda mitt hår eller ljusa upp det lite mer från den svarta färgen och sätta in löshår ...

Sen tänkte jag försöka gå till frisör och klippa in mitt löshår


Det kan kanske inte kosta så mycket klippa in löshåret tycker jag ...hmmmmm


Nåååå vill jag vara lite sommarfin kan det vara roligt ha lite lä gre hår så blir mera kvinnlig ... 


Haha 


Tydligen så tål inte jag metall ... vilket är rätt så sant 

Spiralen i min mutta den gör så jag än idag får problem vid mens ... så jag ska besöka mödravården be om hjälp med det. 


Metall ... det är ju så himla korrekt ... jag bär aldrig pengar på mig och jag har aldrig smycken på mig heller ...jag tål inte det nära min hud


Jag är fattiglapp ... jag tror det är metallen i pengar jag inte tycker om.... helt klart det stämmer ;-) 


Aldrig örhängen eller ringar eller nått .... sagt alltid jag ska tatuera in en ring då jag står brud men vill inte ha en äkta ring ... 


Det stämmer ...


Metall ...stöd i livet ...har jag absolut inte från någon, alla säger enot mig ... det stämmer ;-) 


Istället kompenserar jag det med vita möbler sk. Chabby chic stilen ... metall elementet men överdrivet med metall finns inte hos mig. 


Vit jacka på sommaren bär jag mest för kyla ner mig ... 


Barnen har jag inte heller så det stämmer faan jag är blockerad i metall elementet 


Distansen från barnen skapar sorg och jag får svårt andas och blir orkeslös som är luft elementet ... det stämmer jag var ju sjuk i luftvägsinfektion i våras ... det beror på sorgen distansen till mina flickor


Det stämmer faan ... 


Jag är dömd att leva i fattigdom rent pengamässigt för jag tål det inte ;-) 


Alla mina pengar jag haft har jag omvandlat till inhandla saker ... möbler osv... allt jag har i värde funns i saker jag inte längre kan använda ...


Det stämmer ... värde i utbildningar osv jag inte kan ha i pengar


Stämmer faan så BRA! 


Dömd att leva utan pengar ! 


Men jag kan förvärva pengar till andra värden runt mig vilket är helt okey ... jag ska fundera vidare ...på lösningen av mitt pengaproblem ... det stämmer faan ! 


Hmmmmm.... 


Kan nog inte få fler barn heller ... tror jag .... metall står för barn 


Distans från mina barn blockeringar i metall elementet och sorg blockerad i luft lungor och problem med jord ... mage .... inga barn ... 


Inte mina barn = obalans= inga fler barn


Inge stöd i livet = omger mig med vita möbler 


Metall känslighet = inte tycker om bära omge mig med pengar = socialbidrag Desto mindre metall desto bättre ;-) = så sant 


Så sant 

Så sant 

Så sant 


Fortsötter jag leva så här under dessa primisser blir jag fattig barnlös och orkeslös med massa sorg ökad magproblem oxå haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards