Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

Bispbergs herrgård exakt kopia på min affärside...

Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 08:55

Lisa Blom var min föreläsare via Edductus i Härbösand gällande min utveckling av affärsiden 

Via arbetsförmedlingen.

Under tiden för min utbildning berättar Lisa att hon gjort sin största impulsgivna handling i livet, genom att sälja huset i Härnösand och köpa en herrgård.


Så under tiden för utbildningen sålde Lisa sitt hus och gjorde allt det där jag gick utbildningen för att själv som planerat själv ville göra ...


Sååååå snopet och ÄNNU MERA DEPPRIMERANDE FÖR MIG! 


Lisa kanske inte kopierade just då och där min affärside men e otionellt känns det snuvat för mig att jag sitter här och brottas mot motdtånd medans hon direkt under vår tid med bara 1-2 månader därefter alår slag i saken! 


Det är motigt känslomässigt för mig att gå kika på bispergs herrgård för det var ju mim dröm.


Inte kanske i så stor utsteäckning med privat boende på samma ställe där jag jobbar ... 


Sååååå jävla hemsk vecka o helg det här blev nu då för mig :-( 


Jag är glad för Lisas del och önskar all lycka och välgång men för mig blir ju känslan i möte not henne skitkasst lågt dåligt ... då jag inte alls har stöd inom exakt samma affärside ... 


Och jag går på sociaöbidrag med drömmen om just det där och se vilken enorm skillnad det utgör vart man hamnar under samma underlag och affärside ... som jag anser var min undergivet faktiskt.


Spela roll då 


Vissa lever på topp som Lisa med fastighet

Andra lever på botten som Maria jag på socialbidrag! 


Känns faan inte bättre nu alltså! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards