Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

Knappt 2 månader efter vårdnadsbeslut = pappan å sambo går skillda vägar = har varit negativ känslor!

Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 06:30

Ni kan socc i Kramfors få försvara i helvete sin egen utredning hur faan 

1 ni inte utrett pappans asperger 

2 ni inte utrett de vuxnas förhållanden som med 80% påverkar Ida o Moas förmåga till rätt omsorg! 


Anledning av att 

A alla utom Stefan upplevt att det är konflikter i HANS hemförhållanden

B 2 månader efter beslutet går de skillda vägar 


C Jag har Ingenting med deras levnadsförhållanden att göra 


Så vem faan har påverkat Ida och Moa negativt? 


Inte faan är det jag som lever själv njuter av livet ..om än jag saknar ekonomin !!!!


Det är ju med bevis att barnen far ännu mer illa av att behövt uppleva en seperation igen då ... 


Och om nu pappan var så bra med husvagn i fjällen ...VARFÖR SÄLJER HAN DET NU DÅ? Om det enligt socialen var så jävla bra för barnen och var en påverkansfaktor för att hab a sågs som den bättre föräldern...


Ytlig FASAD ! Ni på socc skulle ha tittat bakom FASADEN! 


Jag är helt förstörd ocv orolog över att mina flickor lever ytgerligare 2 gånger på mindre än 1 år uppleva seperation 

Först ifrån mig 

Sedan nu ifrån pappans sambo!!!


Jag är så förbannat elak på kärringarna i Kramfors så ... jha jag hoppas ni sitter nakna i er egen skit framöver alltså! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards