Direktlänk till inlägg 14 juni 2015

LiseLott Hällström på socc i Kfors sa åt mig skaffa advokat.

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 14:10

Jag funderar ...


Liselott sa dom inte kunde göra något åt mina barns hemförhållanden hos pappan och hans sambo 

När jag ringde in i fredags ghorde en orosanmälan


Hon sa att internbeslut med stöd av socialnämnden gör INTE socialen i Kramfors.


Jag skulle vända mig till tingsrätten.


Så alltså jag bad henne få det svaret skriftligt ifrån henne att då mina barn far illa ..blir jagad på skolgården av lärare så hon vrickar foten och uppsöker läkare och går på kryckor ... att det är jobbigt hemma mellan stefan o therese och de ska gå skillda vägar och barnen ska flytta igen att stefan ännu drar med Moa upp till fjällen helger ooo lämnar Ida ensam hos farföräldrar ... med mera ...det har inte socialen i Kramfors å göra med


Kan jag ringa prata med din chef då säger jag för att få dom uppgifterna i svar från henne bekräftade från social chefen ... Ja det fick göra svarade liselott. 


Så då gör jag det ! 


Jag ska även få 2 skriftliga brev på vad dessa socialarbetare svarat mig per telefon. 


Och efter eblighet med liselotts inrådan skaffa advokat och lämna in vårdnada ansökan på tingrsätten på Måndag.


Samt ringa överklagarmyndigheten och sätta igång anmälningarna som ligger till grund där väntar på mig.


Det var socc som sa åt mig! 


Advokat och vårdnadsansökan. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards