Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 10:34

Tyckte själv jag vaknade vrång imorse hahaha 


Sms tjurigt med Tiger idag oxå ... kan själv sitta skratta åt mig själv och situationerna med min vrånga sida vara tvär ... haha 

Min röda dag idag ... jhaaaa varför blir jag inte förvånad för? 


*skratt* 


Tur ändå att dom är 3 killar som får delar bara känna på min PMS vecka och röda dag ... 


Tänk om jag bara har 1 man och han ska själv hantera min pms och röda dag 

För jag anser ju att det är killarna som jag FÅR vara lite vrång mot.... ska dom njuta av MIINA BÄSTA SIDOR DÅ FÅR DOM.FAAN SLITA MED MINA SÄMSTA OCKSÅ! 


*SKRATT* 


Stackars pojkar ... men om 3 dagar är jag normalt snäll igen :-D


Är alltid snäll med alla andra ... utom mina älskare faktiskt


Rätt åt er! 


*skratt* * blink***** 


Den här omgången gick ju jättebra ... jag blev bara lite ont i kroppen efter jag gick ner till Konsum och drog hem mat och paket i shopping vagnen min dagen efter hade jag ont i huvudet ... ååå tig alvedon. Dagarna efter höll jag tuppa av på morgonen och ibland på kvällarna men ingen feber ... 


Riktigt bra månad det här ändå trots allt :-) 


Tur jag har mitt UTBLÅS i hemlighet på den här sidan och mina pojkvänner ... alla 3 + 1 = 4 har jag.


*blink* 



Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 07:49

Jag tänker gå runt vara sur på 


Mamba o hans kompis för att jag INTE fik KRAMAS! 


JAG TÄNKER 

vara syr på Laban tills jag får kramas! Men det var sista chansen för DIG! 


Tiger är ju sexig kille ...skitbra i sängen men dålig vilja KRAMAS! 

Och har flickvän! 


Jag ÄR SUR PÅ ER! 


Faan inte menat att jag ska känna tomt på nys o gos efter ni ditekt går härifrån , vad är det för jävla ego killar! 


Jag täbker faan vara sur och syr tills jag får kramas som jag vill och tills en manlig hans berör min kropp smeker min kropp och njuter av ligga nära min kropp!



Är så ARG PÅ ER! 


KASSA PÅ KRAMAS MED MIG ÖVERHUVUDTAGET INGEN MYSGOS ALLS!!!!!!!! 


FAAN SÄGER JAG ! 


INGEN MYS O GOS = INGET SEX MED MIA! 


JAG GÖR SLUT MED ER ALLIHOP! 


PUNKT!

Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 07:13

Jag satt flera timmar igårkväll kikade på espresso 

Och pluggade om espresso s bakgrund och såvidare


Det var givande läsning och intressant. 


Kollade upp olika espresso kaffe bönor och har väl mer eller mindre bestämt mig hur mina kaffe drycker ska erbjudas


Det blir kaffe kapslar till meny


Drt blir kokt riktigt kaffe till fika och för dom som vill betala lite mer för hemkokt äkta kaffe 


Det blir espresso och egen gjorda alternativ av espresso drycker


Så nu är jag ju klar med kaffe utbudet.


Har dock kvar te och te utbud samt te drycker av varierade sorter.


Allt ska ju oxå vara ekologiskt. Så får se då.


Laban sms mig igårkväll HAN var den ende som hörde av sig till mig igår faktiskt. Men jag är som inte intrrsserad längre ....hans kyliga icke vilja beröra kramas med mig alls INTE ens hålla om mig ... går fett bort nu.


Jag söker faktiskt en KRAMKÄR kille nu framöver...och sommaren i Härnösand vill jag påbörja singel med och se vad den har att erbjuda mig i grabb väg här.


Jag vill inte gå på stränderna i sommar i Härnösand och känna mig låst till bara 1 kille! Faan det är ju min första sommar ! 


Förra sommaren packade jag flyttkartonger grät och satt i ett grupp rum med coach via arbetsförmedlingen i Härnösand...heeela sommaren! 


Nu blir det en friare sommar med lite lugnare känslomässig bas mot förra året och jag måste ju ge chansen till sommaren ligga ensam sola bada och njuta av goda frukter i värmen och känna ich spana på halv nakna killar ...åååhhh kunna tänka att :- Han kan jag ha ... eller Han kan jag oxå ha ... eller wow vilken snygging men fel stil ... eller Shit vilken hottie! 


:-) 


Jag vill faan inte låsa fast mig vid bara 1 kille då jag känner att delar av dom jag fram.till nu inte alls förekommer som en äkta kärleks känsla för mig av anledning:

- Laban har aldrig hållit om mig! Han skapar situationer som är jobbiga för mig då han är på besök och sen drar han. Jag sms och han svarar inte vilket innebär efter så lång tid träffande att han medvetet påverkar mina känslor negativt . SÅ NEJ! 


Mamba han ville ha kompis med sig på besöken till mig för att drt var i grunden för dyrt för honom åka emellan då jag inte vill att han stannar kvar. Trekant med Mamba o hans polare var skitroligt och annorlunda och något jag fick mersmak utav. 1 kass kille i sängen ger ändå dubbel glädje att ha 2 kassa i sängen är bättre ... men trots det så kramades ingen av dom med mig så NOPP. 

Jag är inte i tresserad träffa dom fler gånger heller för att ... kompisen valde bort mig och Mamba han valde bort nig genom att tillåta ekonomin styra vem.som ligger mellan mina ben i slutändan. Säger sig självt att ingen av dom är min framtida man INTE! 


Tiger är visst bäst av dom ...men han har flickvän och är även han dålig på kramas. Jag har inget intresse av träffa en upptagen kille som inte kan visa den delen av sig själv som är sårbar i längden och som inte kramas. Dock är Tiger den som ändå gav mig tid få kramas med honom viöket jag ändå uppskattade som mest.


Men NEJ. 


Jag vill inte bli seriös med någon av dom 3 ... det som varit har varit roligt och spännande men är inget jag vill statsa som GRUND på inför framtiden.


Jag kommer ligga på sandstränderna i sommar och spana och känna friheten att tänka att alla killar kunnat varit ett alternativ men helt ärligt ... jag ÄR NÖJD VARA SJÄLV. 


JAG VILL INTE HAMNA I SAMMA SKIT ELÄNDE EN GÅNG TILL I MITT LIV som.där jag nu befinner mig. 


SKITJÄVLA VAL SKAFFA MINA FLICKOR MED ALLTSÅ -DUMJÄVELN TILL PAPPA ÅT MINA BARN!!! 


20 ÅR AV MITT LIV HAFT KÄNSLOMÄSSIGA DALBANOR UTIFRÅN HANS OFÖRMÅGOR !!!! 


ALDRIG MER!

Ovido - Quiz & Flashcards