Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Kaninbur o kattlåda städade ... nu vila!

Av Maria Karlsson - 4 maj 2015 18:11

Jahapp då var denna arbetsdag klar 


Alla fönster torkade 

Rena strukna gardiner 


Kaninburar rengjorda 

Kattlåda rengjord


Alla sop påsar borta och alla djur fått mat och vatten


En arbetsdag klar 


Taccos till lunch tillagades och en panpizza till middag nyss ...


Så skönt ha fönster rena ...funderar på köpa katthalsband och låta mkna kattgubbar , kastrerade och id-märkta få börja vara ute 


OCH tanken slog mig nyss 


Inte för att jag tror det men jag tänkt vara hemma sjukskriven till augusti månad för denna emotionella obalansen 


Men ... om jag skulle va på smällen då måste jag ut på sån där arbetspraktik med betalning JUNI månad så jag kan få A-kassa sen eller SGI ... 


Måste jag faktiskt ... då fick jag tillbaka lite livsglädje alltså MOTIVATION vilja tjäna pengar ...


Men helt ärligt 


Knappast troligt men tanken slog mig ändock efter min dröm 


Hursomhaver ... nu dags börja göra fint för blommor och balkong 

Men känner att den summan är bågot jag inte har och tror inte jag väljer det före köpa ett minne till flickorna mina 


Dom går före allt! 


Ååååhhhh fick byta skor idag ... tog andra inneskor eftersom jag inte kan gå barfota ...


Ååååååhhhh nu pirrar det i mina lår och i mina fötter jätteskönt 


Tänk vad nya par tofflor kan göra för ett par slitna ben och fossingar 


Varför får jag inge benmassage o fotmassage för ? 


Hmmmm jag ska bestämma det nu ! ;-) 


Bara LYDA ...grabbz ... haha haha 


*skratt* 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards