Alla inlägg under juni 2015

Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 18:58

Jag svär vid änglarnas vingar!


Jag svär på min existens att nu får det ta slut! 


Lögnerna ska ta slut! 


Sanningen ska fram! 


Så starkt min ÄNGLA KRAFT tar mig ska jag ägna varje minut av mitt liv till lägga all min tid och kraft att visualisera min innersta önskan! 


To my angels of force 

To my own existence 

Will I always give my power to life and truth

For all of what I am 

May I give the lies to light and its own to its own 


Meet black to black 

And white to white 


May this wisdom never ever end to none of other force or wisdom


Can never to life to end me or my children 

May my angels give hard to hard 

No emotions to lies to seconds chances 


For my heart to your heart 

My heart will take the life it needs to 

Save the flow to power of love I breath to my angels


Never will you sleep 

Never will you go safe 

Never will you meet the love 


Always will you feel the black angels in your back

Like the shadow from your own true soul


Im the angel

We are the angels 


Black to white 

White to black


Force to power 


For always 



Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 18:45

 


Jag hoppas att Johan och Stefan båda två DÖR själva prrcis lika.illa som dom 2 nu LJUGER utan stöd av bevis i ett jävla uttalande att jag skulle ha hotat döda mina barn! 


GE DOM BÅDA EXAKT VAD DOM GER MIG MÖT LÖGN MED LÖGN! 


Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 07:28

MINA POJKAR !!!! 


ALLIHOPA! 


Dom gör mig så himla glad :-) 


Nåååååå... förutom att det är jobbigt REGLERA deras energi! 

Dumheter har dom för sig ! 


Dock inget jag INTE fixar ;-) hihihihihi


Jag har sista dagarna blivit omringad av mycket DOFTA GOTT militär grabbar åååååhhh jag bara sitter *fnissar* och känner att " jag borde vara med dom"""" ;-) 


Det finns i blodet på mig att förnimma all den lukta gott doften från deras klädsel till plocka fram det mera " djurisk starka sidan av mig " viljan stiga in i flocken och ryta emellan dom och låta dom känna av min styrka i ledarskap och tydliga dominans ;-)


Det är bara en sån där undermedveten nedärvd komisk energi ...


Eller om det är från alla småbarns år med pappa i köket och alla hans gamla militärkläder ... haha fiskedoften ... den där sunkiga rökiga doften och hans dominans ... 


Tror märkligt att jag bär min pappas dominans på ett kvinnligt sätt , bag har det med mig och är ju 

Född i vädurens eld tecken samt reglerar vatten elementet B-) 


Kan det bli bättre ... or what! 


Har absolut ingen lust ändra den egenskapen hos mig själv nu när jag fått vägledning att se att det jag gör BÄST är reglera eld och vatten i min omgivning hos min omgivning !!! ;-) 


Jag är faaaaaaan bäst på reglera mina pojkar oxå ... ju fler dom blir desto starkare blir min reglering och dominans SAMT GLÄDJEN...


Tror inte alls jag är menad att bara ha 1 man ... utan jag ska ha en egen flock åååååå gissa ;-) hur jag kommer reglera deras energier efter min utbildning TCM :-p 


Alla människor föds i egen styrka o svaghet samt i sitt element och av omgivning växer upp samt genetiskt bär olika medfödda delar ... att gå TCM täcker alla delar av en helhet ... 


Att få självkännedom genom kunskap är en god vägledning börja vid ... och jag har redan nu fått upplysning och god början på kunskapsinhämtning för att se mig själv i ett annat ljus


Alla skulle behöva få den möjligheten genom.en filosofi jag känner är mer korrekt än den vetenskap medicinskt som fattas helheten av hur vi är och fungerar som människor...


Den ger en helhet och däri fann jag vad som blir min del av kinesisk medicin ...nämligen reglera 


Inte behandla ! :-) 


Jag kommer bli fasligt farlig då jag får den kunskap jag behöver för att utveckla min styrka i just den jag är ... 


Eld och vatten 


Exakt som alla andra i min väg fram spått jag just är B-) haha 


Upp och ner ... inget där emellan ;-) 


Så därför jag kan ta mig an allt där emellan ... för jag reglerar bara min egen eld och vatten för få just EXAKT den energi runt mig jag vill ha ;-) 


Går inte styra mig utan möjligen vara bestämd ... DET ÄR JAG SOM STYR ER ;-) 


Moahahahahahahaaaaaa ... minsann :-p

Av Maria Karlsson - 27 juni 2015 07:13

Jag döpt om om mina dvärgar ... för det är dom 


LABAN = Toker 

MAMBA = Glader 

TIGER = Butter 


Moahahahahaha *skratt* 


Mamba hälsade på mig igår ... han är ju så sött gullig alltså ... haha tämja den elden och trä energin blir ju något alldeles speciellt... herrejäklar vad roligt ! ;-) 


Han får öva STYRA ÖVER MIG å jag får ÖVA FÖLJA .... men jag är inte följsam direkt men jhaaaa han får väl öva mot min maskulina sida med sin kvinnliga sida så kanske det blir balans i slutändan hahahahahahaha *skratt* 


Jhaaaa mehn det märks ju då min yin är överhand och yang är underminerad ... det är nog bara helt enkelt så att viss tid på månaden ...veckan pms veckan då MÅSTE DVÄRGISARNA bemöta min YIN sida = annars blir inget av NÅTT framöver ! 


Minsann... möt min yin 1 vecka = annars blir inget ! ;-) 

Av Maria Karlsson - 26 juni 2015 06:00

Jag mediterat jag lite på vilan under min TCM utbildning


Mitt kraftdjur det undermedvetna kraften 


Min SPINDEL 


Enligt min spindelhona ska jag bo på härnön 


Där ska hon äta.och fylla på sitt matförråd


Och hon ska spinna med sin tråd 


Med sina 8 ben 


Alltså tänker jag att hon menar det finns 8 meridianer jag ska lära mig arbeta med eftersom jag nu läser TCM


Jag vet ingenting om meridianer mer än att 8 i talet är mitt :-)


Måste förklara det för min lärare idag att bara 8 ska jag lära mig / 1 för varje ben hihi *fniss* 


Hijijijijhihihihi wiiiiiiiii ....


Sen ska jag gräva grop o lägga ägg med massa ormar = bläääääää ussch äckligt ! 


Men vad jag såg så spinner spindeln in sina byten i kokonger VITA kokonger ...åååå låter som stanna i den tills hon vill ;-)


Stackarn stackars jag kan inte göra något åt det :-/ att jag spinner allra helst under vår tai chi övningar spinner jag helt konstigt med mina armar ... det funkar inte så bra harmoniera mina 8 ben ... åååå tanken vet jag 


Men känslan säger mig helt annan energibana = jobbigt för mig


Fast jhaaaa utvecklande ;-) 


Om man nu tycker om spindlar hihi wiiiiiiiii ....

Av Maria Karlsson - 24 juni 2015 11:02

 

Jag pratat med 3 olika advokatbyråer ...alla svarat nej.

Ingen vill ställa upp som ombud för mig.


Det är jätteviktigt för mig att jag får ett ombud som kan prata med mig och förklara för mig så jag förstår

Det är inte mitt fel att språkbruket som är så otroligt viktigt såna här gånger mellan omvudet som ska föra min talan också kan tala likt mig och så jag förstår.


Jag vill inte behålla min gamla advokat för att jag bara träffat honom 2 gånger och han har inte gått igenom materialet med mig så jag förstår. Det är inte någons fel utan helt enkelt så att vi inte talar samma språk och jag kan ju inte behålla ett ombud som ska föra MIN talan där jag inte förstår honom och han inte når ut till mig i sin tur.


Det funkar inte så.


3 advokatbyråer sagt ifrån hjälpa  mig och enligt tidigare domarbeslut MÅSTE jag ha ett ombud som företräder mig , enligt domare Solveig...du är välkommen tillbaka när du har ett ombud.


Är det så att det går en röd tråd hos advokaterna där man medvetet INTE företräder mig och tingsrätten i sin tur säger att jag inte är välkommen före jag har ett ombud? 


Kan någon förklara för mig hur jag ska ordna med ett ombud på 6 dagar sen jag lämnade in ansökan 15 juni till förberedande 23 juni.

Jag varit med om det här redan och då tog det flera månader innan förberedande eftersom socialen ska göra en utredning först.

Hur ska socialen hinna göra en utredning på 6 dagar? 


Hur ska jag enligt tidigare domarbeslut hinna ordna med advokat på 6 dagar? 


Vem faan ska hjälpa mig med det? 

Ovido - Quiz & Flashcards