Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 19:03

     

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 16:15

Jag breddar mitt spektrum och söker bredare utåt ...


Fast jag gillar Härnösand stad så enormt mycket faktiskt ... det bara är så att det är en Mia stad.


Sen tänker jag ...vaddå orolig för vad jag skriver ... ka sle mannen i fråga ska veta vad hans dotter gör med hans internet på mobilen nattetid! 

Jag har varit mer förutseende med andra uppmärksammade farligheter på internet än vad Stefan varit! Jag stäbgt av i ternet jag vid kl: 22 genom min mobil men Ida hon ligger med HELA internet världen öppen för sig och Stefan ska faan inte påstå annat mer än att Ida och Moa underårig sitter som medlem på flera HÖG risk sidor chattar och möter folk !!!!!!


Han ska bara våga uttrycka sig om min blogg ... så kommer jag starkt medverka till att han går emot lagen om u deråriga som medlem.på diverse internetsidor! MOT LAG! 


Jag skulle aldrig tillåta gå mot lagen med vårdnaden av barnen MEN TYDLIGT SÅ VERKAR DET HAN GÖR ALLTID RÄTTFÄRDIGAS UNDER 12 MÅNADER NU !!!

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 10:19

  Det ståe faan i papperna från socialförvaltningen att Stefan ÄNNU söker information om mig och stalkar mig på olika sätt! 


Det står faan att Stefan förföljer mig och ännu trots att jag flyttat söker information om mig på ett sjukt sätt!!!


Jag är faan förföljd! 


Jag kan faan i te andas och han minskar mim rörelsefrihet som privat person ... 


Han ska faan inte ha med mig som privat person att GÖRA! 


Nu har jag BEVIS  att oavsett om jag har barnen eller inte kan inte Stefan sluta förfölja mig och söka reda på information OM MIG! 


JAG HAR RÄTT TILL PRIVAT LIV OCH INTEGRITET UTAN ATT KÄNNA HAN FÖLJER VARJE STEG JAG GÖR 


För nu kan han inte påstå att hans extra intresse för mig beror på. BARNEN INTE - han ska lämna mitt liv ofred 


Jag ska ha nytt namn ovh personskyddade uppgifter! 

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 09:13

Alltså shit vad fin han är ...


Helt otroligt vilken energi den mannen bär med sig 


Den genomsyrar ju fotona helt enormt 


Vad snygg och charmig alltså 


Ojojojojoj ... jag är stum ! 

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 07:31

Nu JÄVLAR ! 


Ska det hett grillas ! 


OFREDANDE OCH FÖRTAL! 


FAAN MAN FÅR INTE LJUGA OM EXAKT VAD SOM HELST! 



Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 06:56

Jag hoppas av hela mitt hjärta att de personer som gått runt sagt att jag hotat er 

Och dom personer som inte lyssnat på era ord om saknaden av mig och läbgtan vilja träffa mig 


Får krypa och kyssar era fötter om.FÖRLÅTELSE


Det finns inget i hela världen som kan ändra på hur fula människor med konstiga egna vridna verklighetsuppfattningar förstör för 2 barn genom förvränga ...


Alla människor har inte intelligensen stiga ur sitt egna liv och använda dramatuturgiskt perspektiv ... allra synnerligen hemskt är det att dom fått betalt av staten för att göra FEL mot er! 


Jag anser mina finaste flickor i hela världen att just samma betalning i sveda o värk ska utbetalas till er så pass lika som staten betalat handläggarnas lön under denna tid på 12 månader från mig! 

Det är vad ni ska ha i skadestånd från staten! 


Men mest av allt kärlek ... finns inget i hela världen som kan ge kärlek ocv den kommer jag GE ER varje dag under resten av mitt liv! 


Ni är dom bästa för mig! 


Utan er har jag inget eget liv ... ni är mitt kött och blod det bästa jag har ! 


Jag vill ha tillbaka vår familj! 

Den som de andra tog av oss och vägrar lyssna och gör fel mot oss i lögner! 


Ni vet i era hjärtan sanningen ... jag lyssnar! 

Kommer alltid lyssna på er. 


Mammas hjärta älskar er varje dag varje timma varje minut av hela mig.

Ni är bästa för mig! 


Älskar er ! 

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 06:46

Konstigt ändå ...när jag berättade om mina barn då 

Satt läkaren kliade sig i ansiktet länge med fuck y fingret höger arm


Lite konstigt val ... mot mig iallafall kan jag tycka


Men hursomhelst så ... 


Jag kan inte åka bada i sommar :-/ 


Mer än 7 km till smitingen för mig och jag har inte råd köpa busskort ... 50 kr ner till stan och 25 kr till smitingen 150 kr tur o retur = 2 veckors mat för mig! 


Funderar på om jag kan gå till smitingen ? Hmmmm...


Jag har ingen egen cykel ... så kan inte cykla heller ... nååååå 


Blir tråkig sommar flr mig Min andra sommar ! 

Har inte lyckats fånga en sommarfling än heller men vart som kär i killen jag såg på foto ... en helt take my breath away grabb !!!


Mina d ärgar är på mig som tusan.... men jag är bara sådär ....inte charmad alls för fem öre ... inte alls


Inte är jag kär heller ... 


Mamba skitsur för att han åkte hit igår kväll o sa han skulle in ...jag vägra svara faktiskt Jag var inte alls på humör! 

Sen sms Tiger ååååhh velat komma typ varje dag sen förra veckan

Bagheera han sms varje dag och frågade senast igår om han fick sova hos mig

Laban han får komma mig ... men han jobbar och åker buss och behöver sina arbetsprylar och kan inte bära med sig det från busshållplatsen 2 km bära upp till mig för kunna slagga över ... utan då måste han åka buss kl 24 på natten hem till mig för åka hem kl 3 på morgonen med bussen för hämta arbetsprylarna och sen ta bussen igen till jobbet ... faan synd om honom! Så han sa att kanske om 2 veckor en helgdag kunde jag få ... men herregud! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards