Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Maria Karlsson - 9 juli 2015 20:24

Jag har faktiskt ALDRIG någonsin 


Haft en bra utekväll där jag känner jag mått BRA 


Aldrig 


En utekväll för mig är inte supa och åka ut göra sig dummare än vad man redan är i en förbestämd.försvarbar inställning att drt mesta är okey med lite alkohol i kroppen


Jag tycker om förr 


Att dansa och snurrig i huvudet ...


Men ...allt runt omkring har inte varit bra


Jag är en lugn mys brud som vill ha en härligt varm kväll utan större spänning ... såsom stå ute i kylan ...trängas...bli knuffad vid baren...tjyvnyp på kroppen...halvkass skräpmat...cider i platsmugg...eller höra på kasst dåligt högt ljud.  Inte min stil


Inte heller bil cruising sent på kvällen ...jag är vaken dagtid INTE KVÄLLAR! 


Samt jag är ingen BIL entusiaist! 


Bara viss typ av hojj och sportbilar jag triggar på ...men drt är inte värt stå ute bli kall på asfalt och trängas...det tar vort njutningen under avslappning


Så blir en hemma helg för mig 


Jag ska börja jobba med stämningen och ta korrekt kontakt med advokater


Jag har det mesta klart redan ... men ändå...jobbigt börja sitta med det gamla lögnerna 


Känns som alla vill förstöra för mig


Att alla gör saker med vilje för vara elak mot mig 


Känns som att de blandat ihop mig med någon annan och jag kan inte förstå på vilket sätt ....det bara känns så 

Dåliga rykten LÖGNER från socialen och förvrängda sakting


Kan aldrig bli människa igen 


Kan aldrig finna tilltro igen eller viljan tro på att glädje ska någonsin i finna sig i mitt liv 


Små förhoppningar bär jag 


Att få en möjlig lättnad till sysselsättning och med målet ett HEM till mig och barnen.

Det är mitt MÅL 


Enda MÅL 


Och jag ägnar nästan varje timma till försöka lösa problematiken starta eget och få möjlighet köpa ett eget hem med mig och mina flickor 


DET ÄR ENDA VIKTIGA I MITT LIV 

Finns inget annat! 


Imorgon nu går jag lämnar min affärsplan till AF+ Bank + Länstyrelsen. Så får vi se...


Har inte allt för stora förhoppningar men jag FÖRSÖKER 

Gnäller inte bara utan KÄMPAR VARJE DAG! 


Ingen som förstår 


Ingen som har känslan av vem.jag verkligen är 


Påhittade utredningar om min person fadtän jag har motsats bevisa! 


1500 kr kostar min advokat resten går på försäkringen.Trots att det ligger polisanmälningar i grunden! Jag fattar ingenting! 


Men nåväl ...jag lånar av mamma och snålar som faan nu denna sommar! Blir inga fler cafe kaffe besök eller glass eller godis eller nått utöver NU! 


Jag lägger ALLA PENGAR NU PÅ VÅRDNADSTVISTEN! 


VIKTIGASTE I MITT LIV ÄR MINA FLICKOR! 

Av Maria Karlsson - 9 juli 2015 18:58

32 sidor ...affärsplan 


Jag vägrar renskriva på dator ...


Jag lämnar kopior på mitt handskrivna


Har för mycket annat att göra 



Vårdnadstvist träffa advokat

Samt kinesisk akupressur utbildningen


Ta hand om djuren och promenader 


Jag har fullt upp! 

Av Maria Karlsson - 9 juli 2015 07:11

Jag satt hela dagen igår och skrev för hand klart affärsplanen


Den skiljer sig lite men jag tror att min tanke och min framtida vision är rätt så rätt i tid och behov


Det var inte speciellt svårt utan enkelt ...därför jag kan sitta flera timmar utan äta eller dricka för att det allt i mitt huvud ska ner på pränt ...och det är samtidigt skön avslappning för mig tänka siffror


Så nu ska jag lämna in min planering till 2 olika banker ...nämligen Nordea och Swedbank.


Norde ligger ändå bäst till ...för de hade en ganska söt kille jag prata med sist ...faktiskt. enda som är lite synd är att han jag diggar på Nordea inte har hand om företags sidan ...det är synd


Hurdomhelst så missade jag min tvätt tid igår oxå ..jag bara räknade o räknade ...


Sen knappt jag hann ta promenad och duscha så kom Tiger mörka mystiske mannen på besök hos mig ...

Faktiskt han skrämde till mig av en händelse igår oxå ...den busen!

Han är ju såååå lång o mystisk ... som en mörk arab på en hingst ser jag honom hihi *fniss* 


Sån där kvinnlig fantasiering hehehehehe 


Nåväl ...


Det skulle vara lite charmigt ändå om bankerna får kopiera mina handskrivna affärs och finansieringslösningar ...mot konkurrensen så går jag från absolut det sämsta till det bästa 


Det ingen ser hos en socialbidragskvinna ensam i en liten vrå ...faktiskt plockar hem vinsten bara utav att vara sig själv och inget förmer...


Det skulle bli en bra historia att berätta och en förebild för andra kanske att inget trots mörker ...är omöjligt


Det är hoppet om att framtiden kan se ljus ut ...den övertygelsen skulle jag kunna förmedla sedan till mina gäster 


Jahappsen 


Så var det med det ... ocv känns som att min omålade tavla nu är ganska så ifylld vacker trots allt 

Målad med mina bara händer med knappt några färger alls ...så kan ändå en grå tavla se lika färgstark ut som regnbågens 


Kanske inte har råd att köpa färg eller köpa finaste penslar eller sådär ... men med lite bränd aska som mitt inre och lite regnvattrn kan målas vackert med mina händer och fingrar...


Det är min STYRKA!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards