Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 19:43

Vet inte vad det är men 


Lite av sånt där gjorde jag förr ... fast lixom i sängen 


Rörde mig lite sådär ... hahahaha *asg*


Det är frigörande energi och fick mig av slappna av typ ...följa en rörelse 


Hahaha det är slut med gå ut dricka o dansa nu för ...hädanefter blir det tai chi dance alltså hahahaha 



Det är faan BRA FÖR MIG! 


SLÄPPER SPÄNNINGAR HELT SÅ JÄVLA OTROLIGT BRA! 


Har jag tråkigt gör jag tai chi samt varje gång jag står i köket ... 


Det blir lite som det blir 


En MIA taggad chi hahaha *skratt* 


SKA BARA VETA :-P 

Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 19:15

8 km idag ..is done 


Förjäkla tråkiga dagar 


Det varit! 


Usch! 


Jag har inget att göra  :-( 



Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 13:44

Ojojoj ...


Nu gick det fort ...


Det är för att jag skriver om det 

Då måste någon annan ha det 


Så är det alltid 


;-) 


Allt jag pratar om eller tar på blir till GULD 


Såld Måndagen efter jag skrev om det hahaha * skratt* 

Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 13:39

Inte faan bjuder jag 485 000 kr på ett hus ute på Rossö inte

Då köper jag hellre en halvfärdig lada på Härnön 


Såklart


OJ vad skönt ! 


Kan jag släppa det där stället ... herregud vad skönt.


I mina ögon inte värt mer än 100 000 kr ...


Men det är vad jag SER :-D


Skönt då kan jag börja söka nytt igen ...HELT OCH HÅLLET.


SÅÄRDET ;-) 


MJAAAOOOUUUUU ...

Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 13:34

Inte första gången 


Tidningen nekar skriva sanningen


Förra gången var det att beskriva hur Kramfors kommun fjorde skillnad 

På träningsvärkstans hyra gente det jag fick betala 


Vi vill inte göra oss ovän med kommunen...

Svarade tidningen! 


Nähä ... 


Inte skriva min RÄTT heller tydligen! 


Näää men skriva om en papoa som har en son utan komoisar går bra ....

Men skriva om en mamna som inte träffat sina flickor på 1 år går inte bra tydligen!!!! 


JÄVLA TIDNING! 


ALLEHANDA SUGER! 



Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 10:55

Ingen skulle lita på mig 


Lite på mitt omdöme 


Jag är SVARTMÅLAD I KRAMFORS 


RYKTEN GÅR INTE ÄNDRA PÅ !!! 


DET SOM SOCC I KRAMFORS SJÄLVA SKVALLRAT OM PÅ ALLMÄN PLATS!


Nääääää... det för mig känns OTRYGGT 


vad ska dom hitta på nästa gång lixom , vilka fler lögner ska hittas på läggas framför mina fötter 


Jag djupdyker ju so  faan alltså 


Rakt ner i djupet ... finns inget stop 


Och ingen livräddnings lina att grabba tag på heller ...


Näääää ... 


Den har socialen och polisen sett till att jag räds ta kontakt med 

Visste inte faktiskt att delar av polisen i KK är färgade oxå


Men det är dom! 


Åååhhhhh...såååå jobbigt att inte kunna röra sig fritt 

Att vara kontrollerad och bortskrämd från KK kommunen 


Min karriär är starkt ifrågasatt 


Jag känner mig extremt svag 


Utan stöd 


ÄSCH 


Bara följa ödet och själen vidare 


Tagit stora steg till trygghet och det hänt massor med mig sista året,  till det bättre Helt klart! 


Jag vill bara inte kämpa överleva längre 


Jag vill leva lite oxå 


Nångång i livet 


JUST GIVE ME A BREAK 


FASTIGHET OCH FÖRETAG! 


HAR JU UTBILDAT MIG SEN 2009 FÖR DET HÄR !!!


GIVE ME A BREAK! 


Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 06:22

Känslan förmedlar sina ord


Av ordens känsla 


Kan jag hahaha 


Gud alltså 


Hahaha 


*skratt* 


Maria du ska inte titta tillbaka eller vända om

FORTSÄTT FRAMÅT 


Du har haft det för jobbigt 

Kämpat för hårt 

Knappt överlevt 


Släpp taget och din gamla målsättning

Det är svårt 


Men se så bra du mår idag 


Känn din styrka och glädje 


Du är ett bättre Mia idag här 

Än den du var då där och då 


Det är svårt börja om

Men nu gar ju redan en bra början

Ett jobbigt avslut 


Men en lycklig framtid


Se

Skapa 


Fyll ditt hjärta med kärlek 


Der blir bra 

Det blir bäst 


Ingen mening se tillbaka 


Se framåt skapa fritt din framtid

Du har guld av kunskap inom dig 


Född med ett gyllende själ 

Glimmar i ditt blod 

Genomsyrar hela din utstrålning


Låt inte ditt förflutna 

Sänka dig till botten 


Höjj segel och känn vinden 

Andas och njut 


Låt dina fötter bära dig fram

Låt dina armar leka 

Låt skrattet förgylla glänsa och glimma

Med det leende


Följ ditt hjärtats röst 

Känn GULDET 





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards