Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Maria Karlsson - 11 juli 2015 15:30

Likviditets genomgång 


Arrendea priser klara 


Hyra klara 


Samt ändrat lite på bolagsordningen uppstruktureringen hehe hehe 


Så bra ! :-D 


47 sidor 


Duktig MIA smart brud ... kan behövas bland gubbarna tror jag ...är dom inte snälla tar jag dom i örat och ger dom en massage så dom glömmer bort sig ååå jag får min vilja igenom hahaha *skratt* typ ... 


Nääää... skämt å sido :-) 


Skinn på näsan utan behöva hävda sig brud kan jag erbjuda ...en ödmjuk sådan faktiskt :-p 

Av Maria Karlsson - 11 juli 2015 15:24

Nu har jag varit på stan och spanat bilar hihi


Fick sällskap en bit på vägen dit och sen fick jag sällskap av Mr L på biluställningen.

Vi kom på att vära smaker skiljer sig lite haha haha vilken tur tyckte jju jag då *skratt* 


3 bilar +++


Sen på väg hem såg jag en grå mustang 2×2 med svarta ränder på huven = skitsnygg :-)


Om det blir varmt och jag känner för det så tar jag en sväng ner på stan ikväll ändå ...eftersom jag tycker om brumm brumm :-p 


Lånar en slant av mamsen köper något att äta och hoppas alla gasar lite extra bredvid mig ... hehe


Träffa Bagheera oxå innan jag var på väg hemåt...en liten kram hihihihi 


Jhaaaa jag har massa jag att surra om ...bilar kör igång mig som tusan alltså brumbrum haha 



Av Maria Karlsson - 11 juli 2015 09:00

Känner mig trött ... ååå lite seg 


Det märktes på tempen ...liten stegring 


Usch så känslig jag är! 


Får nog ta och vila och äta och dricka massor vatten idag.

Ta mina promenader jag saknat av sitta skriva affärsplanen.


Lugn o ro dag idag... 


Kanske om vädret tillåter tar med Zina ner på stan kolla läget


Tjohoooooo !

Av Maria Karlsson - 11 juli 2015 08:47

BAGHEERA kom på besök igår ...


Han satt prata med mig ... jätteovant för mig ...herregud

Pinsamt sitta prata ... ojoj 


Nästan så jag gömmer mig bakom en kudde ... vilket bag faktiskt gjorde under kortate stund wiiiii...hihi


Vi satt soffan prata innan jag gick hem 


Så..... alltså.... lividitetsbudgeten är klar men kan komma förändras beroende på olika svar jag ställt till mäklaren men det ser väldigt lovande ut får jag påstå hihi wiiii...


Jag är en brud med bra smak och hög klass ... kanninte tro det kanske som jag själv just nu ät bosatt i flyttkartonger och arbetsmaterial... men så är det iaf.


2 rum med tvätt och bad har jag oxå skissat ... jag såg ut rummet åt mig själv då jag praktiserade där förra året. 

2 rum o litet bad till personalen ... jag ska rummet med balkong o veranda mot innergården! MIN! 


Har skissat spa avdelningen oxå och tänkt använda lilla material förrådet som är.där nu till göra bad/ bad till petsonal med ingång mot mitt sovrum. Litet kontor av den del av rum med dörren mot fönsterna ...och en avskilld dörr mot spa avdelningen.


Det är bara för att jag är såååååå smart ;-)  och för att gäster vad jag hörde då jag praktisera där inte vill gå igenom spa för komma till de rummena längst bort. Så lika bra göra Mia lägenhet av den biten ... 4 rum + 2 bad och allrum = Mias personal/ kontors avdelning! Moahahahaha... 


En egen Mia vrå på hotellet.


Blir bra tycker jag  haha


Nåväl.


Jag har nästan möblerat allt nu i mitt huvud och val av möblemang = jättefint! 


EXCLUSIVT FAST BARNVÄNLIGT! Det lilla extra ;-) 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards