Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Maria Karlsson - 4 juli 2015 18:34

Jag har inte råd att kasta ut 600-800 kr på bleka eller slinga håret efter jag hållit på tona svart ...

Känns som det är viktigare jag har skor på fötterna och kläder på kroppen ...men 


Om jag får pe gar över den här månaden ska jag faktiskt gå klippa mig ... vad kan det kosta max 400 kr ??? Eller 


Det är 2 år sen nu jag var klippte mig :-D 


Håret är av där torken i torkrummet nere i tvättstugan fkäkten slet av delar , fastnade i fläkten ...så typiskt men ... 


Lite genomklippning behövs och klippa in mina fuskhårförlängning ... hehe 


Billigaste alter ativen alltid 


Mamma köpte blek ing 85 kr till mig 


Snäll mamma och fyllde kylskåpet med mat oxå ... snäll mamma 

Fast tror inte hon var så glad idag ... mycket negstiva respons mot mig ... fast klart är väl ka ske tungt hemma sälja verkstan ... med företaget efter alla år sen 70 talet ... säkert tu ga känslor gå igenom alla minnen därifrån


Jag funderar på köpa Norrfällsviken


Har ju allting klart så enligt banken ska väl det vara helt okey köp 


Jag ska fixa papperna på måndag ocv gå in boka tid på banken igen :-) Jobba säsong passar min kropp och 50 % arbete bara ... 


Nåååå nj sitter jag ute med blekmedel i håret ...mina grannar jndrar nog varför jag sitter med ryggen emot solen men det är för att håret ska blekas av solstrålarna ännu mera :-D 


Tjohopps 

Av Maria Karlsson - 4 juli 2015 09:48

Zimba är kär i mig han 


Hämtar mat åt mig och lämnar det vid mina fötter 


Riktig kille för mig ...komma med presenter åt matte 


Han är kär i mig han oooo visar han med bjuda mig på middag


Duktig kissekatten ...


Sen ligger han kurrar hos mig oxå min pluttiskattisen 


En riktig kille! 



Av Maria Karlsson - 4 juli 2015 04:48

FAAN inte jag som ska ta hand om bytet!


Det faan inte menat jag ska behöva hoppa upp kl 4 på morgonen för att katten jagat byte och tar in den från valkongen under min säng! 


Vad i hela friden ska jag annars vilja ha en man om inte vid dessa hemska situationer!!!!


Det tänker jag då inte sköta om att byten ska ordnas med! 


Herregud !!! 


Jag har väl annat mera kvinnliga saker att göra än fixa maten""" till min flock ååå hem! Det ska inte mina vackra fingrar röra vid! 


Jag kan boxa en inträngande människa som vakt ! Men inte ta hand om halvdöda byten ! 


Aldrig! Inte min kvinnliga stil! 


Vad faan har jag för skitkassa jägare som inte svarar då jag sms ... min MAN måste ju ta hand om sånt här !!!


Faaan skit karlar jag har som inte hjälper till!!! 


Ska jag behöva smutsa ner min vackra kropp kl 4 på morgonen naken sovandes skönt i min säng ! 


Ni är dum! Faan en riktig pojkvän har ju räddat mig ur denna händelse ... tagit hand om bytet ...faaaaan inte min sak att göra! 


Usch ;-) :-p 


Gå i min vita snygga kimono ute barfota ...med en död skata i händerna ... nääämenusch! 


Det är KARLA GÖRA! 

Av Maria Karlsson - 4 juli 2015 04:30

   


Druktansvärt vakna med en halvdöd fågel som försöker rädda sitt liv kl 4 på morgonen! 


Herregud in under min SÄNG! 


Usch så hemskt för mig ! 


Duktig kisse men hemska situation! 


Ojojojoj... åååhhh ingen av mina killar svarar mina sms , vad är ni för stadigt å hålla då jag behöver er! Dumskallar! 


Livsviktigt ni måste ju svara ! 


Herregud ! 


Katten fräste hunden fräste och alla 3 djuren reste raggen ååå jag naken .... herregud! 


Kattrn bet av huvudet på skatan iaf ... duktiga pojkar mrn stackars skata ååååhhh gör jag med en sån halvdöd djur då??!?!?!?!?! 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards