Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Maria Karlsson - 30 juli 2015 22:35

Allt jag velat ha 


Ich allt som varit bra 


Det har dom tagit ifrån mig


Min önskan om stor familj därmed 


Jag kom på det nu ser tv att...


Allt jag velat har de tagit av mig ifrån mig ...


ALLT 


Det jag vunnit är min inre styrka och tillit till mig själv 

Stressen är borta och jag är lugn 


Min önskan om stor familj finns kvar 

Men dock 


Kanske nästa liv efter en själavandring


Jag är för gammal nu för få en stor familj :-( 

Åldern är tyvärr emot mig 


Men dock 


Jag har en ålder 

Det är väl så bra det



Av Maria Karlsson - 30 juli 2015 19:55

Tråkigt Tråkigt Tråkigt TråkigtTråkigtSaknar mina härliga somrar med mina flickor Ida och Moa jättemycketSaknar Längtar FunderarTänker på er hela Hela Hela Tiden Dyngets alla timmar ! ÄLSKAR ER MASSOR AV HELA MITT HJÄRTA!

Av Maria Karlsson - 30 juli 2015 10:38

Förstår inte socialen att något är jävligt FEL 

Då mina flickor och jag måste smyga via en 3 e part för få ha kontakt! 


ÄR INTE DET JÄVLIGT KONSTIGT!?!?!?! 


MEN NÄÄÄ SOCIALEN SOM SKA VARA VÄL UTBILDADE TROR BLINT!!!! PÅ ALLT STEFAN SÄGER OCH STÄLLER SÅ EXTREMT IDIOTISKA FRÅGOR SOM MISSLEDER INFORMATION FÖR MISSTALA MIG SOM MAMMA!!! 


JAG OCH MINA FLICKOR HAR VISST HAFT KONTAKT VIA TELEFON FLERTAL GÅNGER MER ÄN VAD STEFAN VET OM!!!


ATT MINA BARN TVINGAS LJUGA OM DET INFÖR SOCIALEN PÅVISAR ATT BARNEN LJUGER OM BRA MYCKET MER ÄN DET!


VARFÖR ?


VARFÖR?


VARFÖR? 


DET ÄR SÅÅÅÅÅÅ EXTREMT MED LÖGNER SOM KOMMER UR KÄFTEN FRÅN DEN DÄR HELVETES PAPPAN SOM KONTROLLERAR , TVINGAR OCH HOTAR BARNEN VID KONTAKT MED MIG SÅ DE MÅSTE LJUGA OM DET! 


SÄGER INTE DET NÅGOT!!!!!!!!!!!!???????????


FAAAAN JAG BLIR GALEN ! 


BARA LÖGNER SOM KOMMER UR DEN MANNENS MUN ! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards