Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Maria Karlsson - 14 juli 2015 15:22

 

Så roligt


Att djuren får lite tid med barnen 


Även om det inte är mina flickor så är det bra för både djur och barn att umhås och lära känna ...


Jag på hem från tvättstugan möts jag av jättehärligt besök under tak hos mig 


Barnen leker med djuren under taket för skydd mot regnet 


Och jag tycker det är super bra 


Jag älskar verkligen dagarn med barn ... bästa absolut bästa jag vet! :-) 

Av Maria Karlsson - 14 juli 2015 13:08

 

Helt säkert 


Vitamin B tar bort toppen av min oro ...för känslorna om mina flickor


Den sänker aktiviteten och lugnar mig


Jag tog B vitamin för dålig hy i ansiktet 

Men det har även gett mig en inre lugnad i mitt känsloliv


Kan jag ha haft brist pä Bvitamin? 


Verkar skumt iallafall. 


Eller ...så är det effekt av utrpressning som numer gör mig likgiltig till fler lögner och elaka personangrepp efter flera år...


Antingen eller ...faktiskt.



Av Maria Karlsson - 14 juli 2015 12:51

   

För söt alltså ...


Tänk vad gulligt sagt av en 4 årig tös idag genom fönsterluckan..

:- tänk om dina barn kommer hem idag eller ... kanske imorgon


Ja, då blir jag så jätteglad ... svarade jag 


För omtänksam alltså småbarna ...så goa fina söta allihopa


Igår så fick jag ta fram flickornas leksaker till mina gäster och deras 3 årige pojke


Jag fick leka raggarbil och biltävling med honom...och det var jätteroligt

Vill stanna här ... sa han när de skulle åka :-) 


Såklart , tänkte jag ;-) hahaha 


Fick lite emotionell känsla se och röra vid barnen leksaker ...det tar fram massa minnen och förnimmelser ...


Jag saknar alla barnen och alla lekar hemma.hos mig. Alla leksaker på golven och alla barnen ...


Saknar Ida och Moa jättemycket! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards