Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Maria Karlsson - 26 juli 2015 23:41

Synd 


Kramfors kommun tjänstemän suger ! 


Lika anställer sina lika = stor åtskillnad mot barnfamiljerna ! 


Nååååå... jag är av stort behov av få ett arbete så därför kan jag om priset är det korrekta 

Överväga köpa en gård i KK kommunen haha 


Nååååååå... får se ...


Härnösand ger inte heller mig chansen till starta eget köpa fastighet ... fått många avslag nu 


Det går emot mig ... verkligen 


Och det har inget med finansen egentligen att göra för att företagsplanen är ju vattentät ... detaljrik och lägre beräknat


Jaaaaa jag fattar inte alls faktiskt ... vad det sitter i ...


Men lägenhet i stan vill jag ha oavsett


Jag är fast i Härnösand och kommer alltid vara det som en del av mig nu för alltid


Behöver ett bra betalt jobb! 


Flr det kan jag offra lite av mitt tycke för pengar i fickan ... få komma in i det normala igen ... 


Såååååååå...återstår att se


Härnösand kan ju inget erbjuda mig ... inte ännu iaf och jhaaaaaa


Har redan tappat 15 år av mitt liv ... så tänker inte sitta vänta på leva 15 år ytterligare inte 


Samtidigt kan inte kramfors erbjuda en bra stad eller fritid 

Det är en genomresande företagskommun


Inte en stad där man stannan trivs och umgås 


Det är kramfors tjänstemän för LATA FÖR att velat bygga upp! 

Parkering är det enda stadscentrum kan erbjuda! 


USCH


Nåååååå.... 


Jajajajaja ... kanske dumt att ens tänka tanken köpa gård i Nyland 

Det är väl gängvildning och färger överallt som gäller i kramfora ramvik ... bollsta osv. Usch ... orka hålla på ta emot deras "budskapsförmedlande" mera .... been there done that , såpass jag kräks utav det alltså ...


Minigangstrar som rör och gör 

Som dom vill 


Är min åsikt och upplevelse 


Näääääääää.... blir inte lycklig av köpa gård där heller 

På Rossön ...lixom ...tanken slagit mig men 


Vadska jag göra där? 


Kan inte gå se folk nånstans

Vill inte bo där själv 

Anser Härnösand är bättre med skola och social fritid

Barnvänligt Härnösand 


Inte så djurvänligt som Bollsta men det funkar ...


Nåååååå


Nääääää



Rittade på.en.fadtighet i Vaxholm oxå 

Mycket fint där med känner jag ... men lite svårt dyrt ta över en fastighet med verksamheter redan 


Nåååååå


Svåååårt


Men visst 


1 år kan jag ge Nyland kanske ...om priset är det rätta 

Blir A.B isånafall 


Nåååväl


*suck* 


Jag vill ha en helhet som fungerar 

Vill att mina flicjor får fritid och socialt utbyte dom behöver i framtiden ... 


Imorgon 


Det får dom av bo i Härnösand 


Tonåren 


Imte av bo i skogen bland Väja doft åååå tjata på få komma därifrån göra något på kvällarna ...


Åååååhhhh så svårt allt ska kännas då helt plötsligt 


Mmmmm...


Svårt svårt svårt 


Jag vägrar gå i Bollsta träffa folk jag är irriterad på 

Vägrar umgås med det förflutna 


Det bara gjort mig depprimerad


Vägrar gå i Kramfors sen socctanterna stod prata om mig i matkön på Konsum


Inte mina vänner ! 


Ååååååhhhh 


Jha så summera förflutna för se framtiden

Som dr phil sa ... som du haft sista åren är också det su kan flrvänta dig i framtiden ....


Jhaaaa ååååå inte ser jag någon "ånger" hos de som gjort mig illa 

Så då kan jag dra slutsatsen att min framtid blir lika SURT som tidigare 


SURT ÄR TRÄDELEMENTET SOM ÄR GRÖNT OCH LUFT ...


NOPPPPPPPSSSSSS...JAG TÅL INTE TRÄ 


JAG BRINNER AV TRÄ ... 


INTE BRA -vart är brandsläckaren haha haha *skratt* 


Näää men seriöst


Slutsats


Håll mig till där du kan andas = HÄRNÖSAND




Av Maria Karlsson - 26 juli 2015 14:18

Min tanke styr min handling 


Därav 


Jag klarat 1 månad utan salt ...

Inge chips alls ;-) 


Inte druckit dricka hemma säkert 2 månader 


Idag tog mitt strösocker slut ...


Så jag tänker följande: 


Jag är dålig äta frukt ... frukt innehåller socker ..""" 


Så om jag slutar med socker oxå kanske ...jag börjar äta mera frukt istället 


;-) 


HÄLSO MIA ... MINSANN hehe 


Inte ett val på såvis ...känns mer som 


Ett ultimatum 


Forsätta äta salt o socker = sjuk 

Välj eko salt & sockerfritt = frisk 


Inte så svårt ;-)



Av Maria Karlsson - 26 juli 2015 12:25

Bestämt mig 


Eftersom jag imte kan ha bh 


Inte kan ha band runt min rygg ... så kan jag lösa problematiken med att

Medicinskt lägga in silikon i brösten och dom får fungera som bh ...underifrån 


Det är mimdre riskfylld operation 


Och minskar huvudvärk och belastning på axlar o ryggrad med nerver märg ... 


Sen för huvudvärken har man sett att sprutor minskar migrän ...och slappnar muskelerna i ansiktet

Jag kan knappt gapa själv och ibland svårt skratta för att muskeldarrningar är ett fakta ...JÄTTEJOBBIGT! 


Så jag törs låta öppna i armhåkan små snitt för sätta in bröstsilikon och jag törs sätta sprutor i pannan ... för muskelavslappning.


DET SKA JAG HA! 


ISTÄLLET FÖR FREEBRA ...FAST VISST, kanske en bra lösning JAG SKA PROVA! :-)

Av Maria Karlsson - 26 juli 2015 10:49

Nu ska jag skriva en roman 


Den ska jag skriva med början av hösten och ska vara färdig till senvåren 


Det är så otroligt många många många som har tjatat på mig u der flera flera år 

Att de vill läsa mina texter ... mitt sätt beskriva, måla och skapa känslorum i upplevelse 


Så why not! 


Ett år för mig 

Ska få bli besannad flera år för alla de inblandade ! 


Det är en gåva från mig till alla dom som varit delaktig.


Och min motivation? 


Kärleken för sanningen för livet = mina barn! :-) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards