Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

Istället för operera ryggen för kunna ha bh så lägger jag i silikon så jag kan gå utan bh = mindre riskfylld operation än ryggraden och nervutskott!

Av Maria Karlsson - 26 juli 2015 12:25

Bestämt mig 


Eftersom jag imte kan ha bh 


Inte kan ha band runt min rygg ... så kan jag lösa problematiken med att

Medicinskt lägga in silikon i brösten och dom får fungera som bh ...underifrån 


Det är mimdre riskfylld operation 


Och minskar huvudvärk och belastning på axlar o ryggrad med nerver märg ... 


Sen för huvudvärken har man sett att sprutor minskar migrän ...och slappnar muskelerna i ansiktet

Jag kan knappt gapa själv och ibland svårt skratta för att muskeldarrningar är ett fakta ...JÄTTEJOBBIGT! 


Så jag törs låta öppna i armhåkan små snitt för sätta in bröstsilikon och jag törs sätta sprutor i pannan ... för muskelavslappning.


DET SKA JAG HA! 


ISTÄLLET FÖR FREEBRA ...FAST VISST, kanske en bra lösning JAG SKA PROVA! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards