Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 19:56

Hörde schäferns skällande rejäkt aggressivt nyss


Så konstigt för att grannen har ju skött sig sen jag sa till ...


Undra vad som hände egentligen...knske vara var enkelt utfall och inget mer


Får hoppas verkligen


Annars har ju sista tiden varit lugn ju


Hmmmmm... vill inte verka för nyfiken heller


Hoppas det inte blev någon skadad på åt något håll bara :-) 

Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 19:19

Kramfors får inge fler chanser 


Och inte sollefteå heller ... med ex PV och sjukvård


Morsan bara säger och svarar negativa saker hela tiden ... 


Som tex:  du tar dig vatten över huvudet tro du ska klara köpa och driva Norrfällsviken.


Negativt svar från skattemyndigheten tog ifrån mig stödet av trygghet atr kunna få ett privatliv utom min karriär



Det blev sorg få avslag! 


Vart kan jag känna mig trygg då ? 


Vart får jag stöd? 


Bara säger emot mig hela tiden allihopa! 


Polisen

Socialen

Skattemyndigheten

Och enda ganiljekontakten jag har : mamma


Drt är faan i te så roligt möta klagande ord så fort jag försöker förändra mitt leverne ...men visst 


Vem är jag som tror jag skulle klara ett sånt stort ställe som Nirrfällan... mamma har rätt, jag tar mig vatten över huvudet.


Det är bättre med ett litet ställe jag klarar av själv , som mamma sa till mig och jag får nog i denna hemska negativa känsla av otryggt person hålla med hennes uttalanden om mina svagheter.


Jag är för svag för driva Norrfällan.


Och så här då alla känslor dagas igen av otrygghet 


Så förnimmas ju Kramfors kommun att vara elak mot mig


Hasse Bylund ljög om sin kontakt med nig och vad som sas mellan oss till tidningen ... tom. Då jag hade SSIH


Politiker satte mig en medveten rävsax och Gudrun samt Hasse satt på två höjde hyran 33 % vid årsjiftet för att jag hade så många badande familjer under tiden för si kurs i mellanbassängen.


Sen allt annat


ORKA! 


NÄÄÄÄÄ.. jag måste försöka hålla mig till röd tråd jag börjat bygga upp och eftersträva ett mera hälsosamt leverne med su da normer ... att bygga upp en ny familj och låta flödet ta mig med dit det känns bäst.


Kramfors suger 


Härnösand verkligen älskar jag i naturupplevelser och har bara goda referenser som mest att uytrycka mig inom


Om jag inte kan dela på mitt privatliv med karriär och känna mig trygg då jag kommer hem ...så finner jag ju ingen stans där jag kan ladda min energi på nytt.


Bag såg en fastighet nu i Härnösand och blev ledsen oxå för att jag var dit och insåg att ... där skulle jag aldrig trivas! Inte en chans jag skulle längta därifrån innan jag ens hade gått förbi kikat på gården.

Kände hur irriterad jag blev bara av grannfastigheterna och deras energi dom gav...


Så jhaaaa



Jag är inte mer än människa och det blir för mycket fel och negativa svar hela hela hela tiden mot mig.


Jobbigt verkligen, samtidigt som det gör mig självstäbdig sommtusan och stärker mig i att alla val faktiskt skrämt mig till en bättre miljö idag


Men inte har sättet varit av eget val mera tvingat 


Hela tiden förminskande av min person...


Nåååå jag menar ... om jag haft det bra i mitt förflutna så skulle jag ju sakna det idag ...

Men jag saknar inget


Jag har inga bra minnen att hämta mera än det jag själv stått för och det är ... simningen och utbildningarna ...


Det allt jag själv valt har gjort mig starkare ... så konstigt då att jag inte fortsatt min egen väg tidigare... utan stannat


Om jag upplevt ett samboförhållande som varit ett fivande tagande så hade jag inte varit rädd föe bli skadad fortsättningsvis och väljer singellivet ... men oxå för att det inte kunnats skapa ny familj pågrund av att barnens symtom varannan vecka inte givit mig underlag att börja tänka på skapa ny familj.


Utan ta hand om och ge näring och försöka fånga ett helhetsperspektiv som skulle bli beständig heltid ...


Utan mina barn är inte jag beständig på något sätt 


Inte alls


Inte alls

Så jobbiga svar ta emot men helt i längden brukar det visa sig vara det BÄSTA :-) 


Tack ändå för en emotionell jobbig dag efter brevet av avslag på sekretess markering


Tack ändå

Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 18:36

Jag kan aldrig servera Kramfors kommuns oersonal


Jag skulle spotta i maten eller helt ebjelt be dom avlägsna sig från lokalen ...


Jag skulle inte kunna servera idioterna på socialen med annat än rak på sak 

Och däri försvinner en positiv service känsla för min del.


Jag kan inte ha med kramfors kommun att göra känner jag, det går faan inte och då morsan fråga om jag kan servera barnens pappa ... så fuck in HELL NO!!!


Aldrig i helvete! 


Så det är dömt att misslyckas genom att inte kunma vara god värd för en kommun jag verkligen avskyr så jävligt! 


Varför skulle jag ge mer av min tid och e ergi på understödha en fritidsanläggning åt den idiotiska kommun som.tagit av mig barnen och skriver he ska saker om mig ?! 


VARFÖR?


Jag finner ingen motivation att kunna känna glädje i att köra in till kommunen utan att få hemska återupplevelser därifrån gamla minnen.


NEJ


Jag har en stark norm och känsla för vakta mitt hem!


Dessa lögnare skulle kännas som.utgöra en FARA mot min säkerhet i Norrfällsviken och jag skulle må väldigt dåligt!


Kanske om jag hade haft skyddade personuppgifter så jag kan få vara anonym i säkerhet oå en annan ort än där bag jobbar skulle det ka ske fu gerar sätta upp en proffessionell service face anda ...men inte u der min egna identitet oskyddat!


Jag vågar faan inte!


Inge skyddat personuppgifter= jag jobbar inte i Kra fors Kommun!


Känns fel 


Det känns som mamma.sa Du tar dig vatten över huvudet!


Och jhaaaa mamma har nog rätt i att jag inte kan eller är tillräckligt ku nig för att kunna driva en verksamhet i Norrfällan och NEJ ! 


Jag serverar inte socialfolket eller Hasse Bylund eller politiker Sjödin eller badpersonal som pratat illa om mig för konkurrens. NÄÄÄÄÄ HJÄLPA KRAMFORS MED MIN FÖRETAGAR ANDA TÄBKER JAG INTE GE BORT !!!


HÄRBÖSAND SKA FÅ BEHÅLLA MIG OCH VI SKA VISA FRAMFÖTTERNA OCH SKA NÅGRA BARN BLI SIMKUNNIGA ELLER FÖRVÄTTRAD FOLKHÄLSA = SÅ ÄR DET HÄRBÖSAND!


HELT KLART!



Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 17:59

Socc fick ett fax från polisen 


I juni samtidigt som barnen togs från min lägenhet


!!!


Polisen fazande en orosanmälanndirekt till socc och jag u drar


VART FAAN TOG DEN UTREDNINGEN VÄGEN DÅ? 


VART FAAN HAR NI DÖLJT DET FAXMEDDELANDET NÅNSTANS??!?!?!?!! 


SNACKA OM FELTJÄNST PÅ FWLTJÄNST PÅ FELTJÄNST!

Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 16:38

När stefan lämnar barnen ensam hemma och ensam med sin sambo ...


Och lämnar från mig till otrygg miljö med snabba flrändringar upplever barnen en osäkerhet ...

En orolig flicka Moa blir mer orolig och det syns genom ökad retlighet mot sambon.

Sambon blir irriterad och känner sig obekväm ( står i utredningen) och gör " onda ögat mot barnen ... ( stefan erkänt det har hänt) från Therese 


SREFAN tar barnen och skiljer dom från sin mamma och hotar vad han ska göra mot dom ifall dom går hem till mig ... 

Upplevd saknad av mig ( sms från Ida) 

Moa tvinfas söka ny mamma identitet och säger (står i utredningen) att hon kallar Therese för mamma nu och hon är inte lä gre rädd flr sin mamma .... onda ögat))) som.Therese erkänner delvis i att hon ändrat sitt beteende efter rädsla av vetskap om polisanmälan om psykisk pressa barnen för bland annat " onda ögat" ... Moa säger själv att hon har en ny mamma och är inre rädd för " mamma " längre ! 


Vad faan gör socialen i Kramfors! 


Jo! 


Dom.tycker att barnen och Therese och barnens Moa och hennes komoisars negativa upplevelser som i idirekt är av effekt av att Stefan lämnar vind för våg och inte förstår effekterna av outtalade känskoupplevelser .... hos de alla 3 .... är bättre än få vara hos sim riktiga mamma!!! MIG!


Finns vittnen till ovanstående ... men vad bryr sig socc om det! 


Bättre dom slit itu och förstör ett samboförhållande och låta mina barn uppleva den känslomässiga negativa stämning, förstör barn och Therese ytterligare för att medberoende hjäkpa Stefan gång på gång och genom att förvrida sanningen och ta bort viktiga fakta i sin helhet!


Det fattar väl för faan vem som helst att socc döljer ert jävla redigt FELTJÄNST! 


SOM.JAG KAN BEVISA SKRIFTLIGT GENOM ATT MALIN E SVARADE HON ALDRIG SKICKAT BREV TILL MIG ... MEN SÅ KONSTIGT HAR JAG ETT BREV FRÅN HENNE HÄR HEMMA! 


DOM LJUGER SOM FAAN ALLTSÅ! 


FÖRVRÄNGER SANNINGEN OCH VET INTE ENS VAD ETT HOT ÄR!


JAG ÄR HOTAD

MINA BARN ÄR HOTAD OCH ERKÄNT UNDER FÖRHÖR UTSATT FÖR EMOTIONELL UTPRESSNING OCH JAG KAN BEVISA PÅ VILKET SÄTT! 


HELT OTROLIGT!


Socc har väl förvrängt barnens uttalanden om rädsla för mamma som var Therese då Srwfan förbjöd dom kontakt med mig fysksilt till söka det samma hos Therese ocv Moa sa ( står i utredningen) hon har ny mamma och är inte rädd längre!!!!!


Det är psykisk press onda ögat 

Genom dtefans emotionella oförstående av situation till känsla 

Moa upplevt rädsla av onda ögat 

Tvingas söka ny mamma.hosTheresw och såklart tvingas tycka om henne som sen förlust av mig hon säger älskar! 


Är ni helt FÖRBLINDAD! 


ALLT FINNS I UTREDNINGEN! 


stackars mina tjejer! 

Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 15:42

Jag åker inte in till kramfors o h jag kommer aldrig sätta min fot där.åter igen.


Jag kunde tänka mig klockestrand eller ja Norrfällsviken eller sandö ...men inte inne i Kramfors och inte Bolllsta! 


Fuck NO!


Jag är rädd för min säkerhet och vilka och vem som tycker så fantstiskt illa om mig som socialen beskriver.


Nåååå jag har inte varit hem till päronen sen förra året och det finns inget i helamvärlden som kan få mig tillbaka.



Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 14:51

Älskar mina flickor 


Jag lovade flickorna i december 2013 att kämpa för att få ordning på upplevelserna hos sin pappa


Vi hade möte i barnen rum.hemma hos mig där barnen fick med stöd av mig berätta hur jobbigt dom kände det hemma hos honom.


Han lovade det skulle bli bättre och jag satte en geäns att om barnen mående och skador / blåmärken osv inte blev bättre fram.till våren skulle jag be om hjälp från socialen.


Tiden gick och barnen måddw dåligt


Jag ringde in andra våren sen 2012 ... en gång, min andra gång 2014 ... stefan hade då lovat mig flera år irad att börja lyssna på barnen och förstå... inte bara lyssna utan vara förstående genom att kunna bemöta 


Det blev bara sämre o sämre 


Så jag ringde in till socialen min andra gång efter att jag kom på dom att ljuga ... där Moa hade blåmärken efter hoppat stutsmatta med Stefan och fått blåmärken.

Moas fotbollskompis ringde upp mig varvid jag åkte hem till pappan och ringde på... då kom Moa och stod tyst men blåmärket syndes på sidan av ansiktet...

Jag åkte hem ringde socialen!!! 


Det verkar socialen missat tagit med i utredningen - besöket hos dom i Majmånad!


Efter det ökade Stefan trackiseringar mot mig och han kom oanmält flera gånger ... samt tog barnen åkte iväg sen körde fram ställde bilen utanför med barnen i bilen och flinade sa massa triggande elaka saker ...


Han är ELAK! 


Jag hade då ringt polisen efter sett honom åka på vägen med mina barn och det var feuktansvärd känsla komma hem och barnen var borta! 


Skadan mot mig var redan då genomförd ...sen om han kom trackade mig sen Hotade mig utanför min bostad ... osv verkar inte socialen eller polisen bry sig om.


Det var bara en av alla händelser som han genomförde mot mig ... med skadegkädje av effekten jag grät och kände mig helt rädd och orolig


Att han redan hade ett beteende sriga in i min privata atmosfär prata nedlåtande mot mig var ett faktum och det var inte första gången han klev in på min privata atmosfär. 


Han gjorde om det sen igen ... tog barnen och hotade barnen med vad han skulle göra om dom gick hem till mig i Kramfors! 


Det ÄR HOT! 


Då hotet är riktat direkt mot mottagaren 

Med uppenbart syfte att kontrollera sin makt 

Att få nottagaren uppleva förminskad rörelsefrihet 

Att tala om att han kommer följa efter och med bilen ta i Ida om hon i te gör som han bestämt 


Det hände flertal gånger att Ida motsatte sig och han åkte efter tog i henne mot hennes vilja och satte henne i bilen och åkte hem


Vad som hände mellan bilen och huset ... jhaaaa vem vet vad mer han gjort mot henne! 

Hon är ju i en misshandel hemförhållande och det accepterar socialen! 


Det är mot lag att förhindra dom att själva uppsöka sin förälder! 


Det är HOT att rikta vad och hur han ska göra mot barnen om dom går hem.till mig

Barnen upplever hotet direkt ... inte någon granne eller socc genom text eller på annat sätt

Han genomför hotet då Ida går emot honom


Det ÄR HOT med efterföljande misshandel! 


Lär er dör faan vad hot innebär innan ni uttrycker er som utomstående! Ingen annan än den som motagit hotet som kan beskriva skadans art! 


Och jhaaaaa ... vilken jävla tur det finns sms från Idas mobiltelefon till mig där hon skriver om detta! 


Enda jävla personen som hotat, misshandlat och gjort illa är Stefan! Och han har erkänt under förhör! 


Jag såg tidigt då jag ringde in första gången till socc våren 2012 att det uppstod dåliga stämningar vid barnbyte på fredagar...

Jag åkte dit och Therese var märkbart irriterad på något ...barnen var göad men stannade till då de klev över den energin som rådde på gården hos pappan då barnen sprang ut ur bilen ...


Thwrese pappa var där ich oratade med Stefan... Therese stod ute ...och det kändes kvavt ...

STEFAN åkte iväg direkt med Therese pappa för att han skulle övnings skjuta med bössan ... Barnen som var glad blev ledsen och det märktes det var dålig stämning även hos Therese.


VArför skulle barnen åka hem.till Stefan då han lämnade barnen dirwkt för sina egna i tressen! 

Klart att det säkerligen följde en stor besvikelse hos barnen mot Therese därefter ensam hemma med henne och det talade barnen om för mig sen ... att de gav " igen" på sätt o vis genom göra saker mot Therese som de viste inte var okey.


Stefan brydde sig inte om.varken barnen eller Therese.

Hans intressen är alltid viktigadt och jag vet ... han gjorde samma moy mig och min familj 


Klart atr han skulle ha barnen 

Men hur det emotionellt upllevdes det bryr han sig inte förstående om


För honom är hans ha dikapp det att har det bestämt han bestämt fredag byte då ska det vara så 

Även om han ska göra sina intressen före .... lämna både barn och sambo helt oförberett för barnen ...

Det har han ingen förståelse enotionellt hur det upplevs för alla inblandade...varken för mig som mamma som tvingas lämna ifrån mig barnen yrots att stefan inte ska vara hemma...mot min vilja tvingas lämna till upprörda känslor hos 3 part - barnen och Therese ... i vetskap att drt där kommmer gå helt åt skogen! 


Men Stefan han ger inte vika det är hans kontroll oavsett konsekvenserna känslomässigt 


Och det föklarar barnen och Therese i utredningen att Stefan beteende orsakar slitningar mellan och osämja nellan dom ...när jag beskriver upplevelsen blir jag syndabocken! 

Kallas " kill the messenger"


Så glr även socialen ...att läsa nellan raderna är INTE deras styrka ...för att då skulle dom se objektivt 


Barnen pratar och delar med sig emotionellt till ? 

MARIA ... 

SOM lyssnar och agerar genom prata med alla inblandade och ringer socilen för få hjälp

Barnen har INTE pratat med Stefan utan som Therese beskriver i utredningen ..... dom tvingas själva börja prata för att gå igenom konflikterna!!! 

Stefan han gör dina intressen han är inte ens närvarande ! 


Och socialen tar av mig barnen för enjävla text som är vad jagvförstår inte avsedd för fler än slutet sällskap fär barnen är minderåriga för att få vara medlemmar.... finns faan inget hot mot barnen i en jävla text! Som förefaller efter vad jag läst utdragen ... är med IRONI 


För vem är det som hotat, tagit i och vållat sjada och blåmärken på barnen om inte Stefan! 


Helt jävla sjukt att jag INTE kan få skyddad identitet mot den elaka människa Stefan ät moy mig! Erkänt följa mig och följer mig på denna blogg ixå .... jag har rätt beskriva mina känslor och rätt uttrycka mig med stöd av erkännande under förhör. 


Jag vill kunna ha rätt till ett privatliv där sanningen är godkänd och inte förföljelse mot mig sker i SYFTE använda mot mig i skada förvränga och göra illa för eget syfte! Det är en del av misshandel! 


Kan jag få skyddad identitet och få rätten till skapa mitt egna liv med mina barn och få friheten uttrycka mig utan att uppgufter om mig medvetet söks upp och i syfte göra illa! 


Jag tycker jag har rätt till ett privatliv! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards