Direktlänk till inlägg 15 juli 2015

Resultatet av barn o sambo lämnas ensam är upplevda och genomförda skrämselbeteenden!

Av Maria Karlsson - 15 juli 2015 16:38

När stefan lämnar barnen ensam hemma och ensam med sin sambo ...


Och lämnar från mig till otrygg miljö med snabba flrändringar upplever barnen en osäkerhet ...

En orolig flicka Moa blir mer orolig och det syns genom ökad retlighet mot sambon.

Sambon blir irriterad och känner sig obekväm ( står i utredningen) och gör " onda ögat mot barnen ... ( stefan erkänt det har hänt) från Therese 


SREFAN tar barnen och skiljer dom från sin mamma och hotar vad han ska göra mot dom ifall dom går hem till mig ... 

Upplevd saknad av mig ( sms från Ida) 

Moa tvinfas söka ny mamma identitet och säger (står i utredningen) att hon kallar Therese för mamma nu och hon är inte lä gre rädd flr sin mamma .... onda ögat))) som.Therese erkänner delvis i att hon ändrat sitt beteende efter rädsla av vetskap om polisanmälan om psykisk pressa barnen för bland annat " onda ögat" ... Moa säger själv att hon har en ny mamma och är inre rädd för " mamma " längre ! 


Vad faan gör socialen i Kramfors! 


Jo! 


Dom.tycker att barnen och Therese och barnens Moa och hennes komoisars negativa upplevelser som i idirekt är av effekt av att Stefan lämnar vind för våg och inte förstår effekterna av outtalade känskoupplevelser .... hos de alla 3 .... är bättre än få vara hos sim riktiga mamma!!! MIG!


Finns vittnen till ovanstående ... men vad bryr sig socc om det! 


Bättre dom slit itu och förstör ett samboförhållande och låta mina barn uppleva den känslomässiga negativa stämning, förstör barn och Therese ytterligare för att medberoende hjäkpa Stefan gång på gång och genom att förvrida sanningen och ta bort viktiga fakta i sin helhet!


Det fattar väl för faan vem som helst att socc döljer ert jävla redigt FELTJÄNST! 


SOM.JAG KAN BEVISA SKRIFTLIGT GENOM ATT MALIN E SVARADE HON ALDRIG SKICKAT BREV TILL MIG ... MEN SÅ KONSTIGT HAR JAG ETT BREV FRÅN HENNE HÄR HEMMA! 


DOM LJUGER SOM FAAN ALLTSÅ! 


FÖRVRÄNGER SANNINGEN OCH VET INTE ENS VAD ETT HOT ÄR!


JAG ÄR HOTAD

MINA BARN ÄR HOTAD OCH ERKÄNT UNDER FÖRHÖR UTSATT FÖR EMOTIONELL UTPRESSNING OCH JAG KAN BEVISA PÅ VILKET SÄTT! 


HELT OTROLIGT!


Socc har väl förvrängt barnens uttalanden om rädsla för mamma som var Therese då Srwfan förbjöd dom kontakt med mig fysksilt till söka det samma hos Therese ocv Moa sa ( står i utredningen) hon har ny mamma och är inte rädd längre!!!!!


Det är psykisk press onda ögat 

Genom dtefans emotionella oförstående av situation till känsla 

Moa upplevt rädsla av onda ögat 

Tvingas söka ny mamma.hosTheresw och såklart tvingas tycka om henne som sen förlust av mig hon säger älskar! 


Är ni helt FÖRBLINDAD! 


ALLT FINNS I UTREDNINGEN! 


stackars mina tjejer! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards