Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Maria Karlsson - 3 juli 2015 23:22

Närmaste sjö jag kan finna är med 26 minuter gångväg enkel väg från mig 


Sen kommer närmaste 47 minuter ... och därefter 1h 11 minuter ...


Kanske jag kan gå 26 minuter med Zina ... se om det finns badplats för mig 52 minuter totalt...


Socc har inte betalat ut pengar till mig än och jag har fått kravbrev igen ... förra gången de glömde betala ut slutade det med att mamma fick betala hela skulden på 4000 kr rakt av ... jag är skyldig 1000 kr på det denna månad ...


Inte så bra ekonomiskt alltså! 


Trodde verkligen inte att jag skulle 2 somrar i rad sitta ensam gråta varje kväll


Jag gråter för saknaden av mina flickor 


Alla somrar har jag haft mina flickor på heltid ALLA SOMRAR! 


Herregud vad jag SAKNAR VÅRA SOMRAR IHOP ... tårarna bara rinner nerför mina kinder och det finns inget som kan få det att kännas bra :-/ 


Ibland undrar jag hur jag orkar ens andas längre ens ... det är jobbigt och det behövs inte mycket för att jag slutar andas ... sen följer flera dagar med vitprickig hud och kylig iskall kropp...


Det är jättefarligt hamna i såna lägen ... 


Jobbigaste är att känna att ALLA AVSKYR MIG TYCKER ILLA OM MIG OCH ALLA TROR JAG ÄR SÅÅÅÅ HEMSK :-/ 


INGEN SOM TYCKER OM MIG SOM JAG TYCKER OM ALLA ANDRA OCH ÄLSKAR MINA FLICKOR ... 


Jag kan nog alfrig bli människa igen med samma livsgnista och glädje ... kan aldrig få tillbaka mitt liv och mitt goda jättebraiga rykte.... mitt anseende. 


Jag som jobbat med barn inom hälsa och jobbat med barn som simlärare flera år ... vad ska alla tro? 


:-/ 


Det gör sååååå ont sitta här ensam ... utan mina flickor.


Jag älskar dom så otroligt mycket och eftrsom.det är enda anledningen till att jag idag lever ännu så ... har jag bestämt att leva i ensamhet resten av mitt liv om utan mina flickor...


Det är allt jag kämpat för att få en egen familj ...jag som fött och fostrat ... jag som skyddad och försvarat ... 

Ingen som ser det ... ingen som.ser allt det där ... 


Ingen som ser mig :-/ 



Av Maria Karlsson - 3 juli 2015 12:56

             

Av Maria Karlsson - 3 juli 2015 10:42

Jag kan ta en sommarpromenad med Zina ner till stan 

Och då har jag sparat 25 kr !!! På bussresan ..;-) 


Sen ska jag köpa en glass och sitta titta på allt folk och vara social 

Träffar alltid folk jag pratar med ... ;-) 


Kyler mig med en kall glass och får ett mellanmål samtidigt hihi 


Sparar vidare 75 kr på att inte ta bussen ut till smitingen och sen tillbaka till stan o byte mot gådeå ... 


Jättebra ÄNDRA MITT VANLIGA BARN BADA BETEENDE !


JAG + ALLA GUBBAR = SANT PÅ STAN hahaha 



Av Maria Karlsson - 3 juli 2015 08:21

           

Av Maria Karlsson - 3 juli 2015 08:19

     

Av Maria Karlsson - 3 juli 2015 08:09

Såååååå mysigt jag hade igår ...


Så mysig beröring oxå 


Fin oxå ...mmmmmm.... 


Är inte så bra på göra upp eld men jag ska lära mig :-) 


Problemet är bara att Tiger är allergisk mot mina djur :-( 


Såååååå alltid är det något JÄMT! :-/ 


Äschdå! Det blir nog bra i "slutändan" ändå tror jag hahahaha 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards