Direktlänk till inlägg 4 juli 2015

Istället för frisör besök Mamma köpte blekning ;-)

Av Maria Karlsson - 4 juli 2015 18:34

Jag har inte råd att kasta ut 600-800 kr på bleka eller slinga håret efter jag hållit på tona svart ...

Känns som det är viktigare jag har skor på fötterna och kläder på kroppen ...men 


Om jag får pe gar över den här månaden ska jag faktiskt gå klippa mig ... vad kan det kosta max 400 kr ??? Eller 


Det är 2 år sen nu jag var klippte mig :-D 


Håret är av där torken i torkrummet nere i tvättstugan fkäkten slet av delar , fastnade i fläkten ...så typiskt men ... 


Lite genomklippning behövs och klippa in mina fuskhårförlängning ... hehe 


Billigaste alter ativen alltid 


Mamma köpte blek ing 85 kr till mig 


Snäll mamma och fyllde kylskåpet med mat oxå ... snäll mamma 

Fast tror inte hon var så glad idag ... mycket negstiva respons mot mig ... fast klart är väl ka ske tungt hemma sälja verkstan ... med företaget efter alla år sen 70 talet ... säkert tu ga känslor gå igenom alla minnen därifrån


Jag funderar på köpa Norrfällsviken


Har ju allting klart så enligt banken ska väl det vara helt okey köp 


Jag ska fixa papperna på måndag ocv gå in boka tid på banken igen :-) Jobba säsong passar min kropp och 50 % arbete bara ... 


Nåååå nj sitter jag ute med blekmedel i håret ...mina grannar jndrar nog varför jag sitter med ryggen emot solen men det är för att håret ska blekas av solstrålarna ännu mera :-D 


Tjohopps 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards