Direktlänk till inlägg 9 juli 2015

Affärsplan och finans klar för Norrfällsviken

Av Maria Karlsson - 9 juli 2015 07:11

Jag satt hela dagen igår och skrev för hand klart affärsplanen


Den skiljer sig lite men jag tror att min tanke och min framtida vision är rätt så rätt i tid och behov


Det var inte speciellt svårt utan enkelt ...därför jag kan sitta flera timmar utan äta eller dricka för att det allt i mitt huvud ska ner på pränt ...och det är samtidigt skön avslappning för mig tänka siffror


Så nu ska jag lämna in min planering till 2 olika banker ...nämligen Nordea och Swedbank.


Norde ligger ändå bäst till ...för de hade en ganska söt kille jag prata med sist ...faktiskt. enda som är lite synd är att han jag diggar på Nordea inte har hand om företags sidan ...det är synd


Hurdomhelst så missade jag min tvätt tid igår oxå ..jag bara räknade o räknade ...


Sen knappt jag hann ta promenad och duscha så kom Tiger mörka mystiske mannen på besök hos mig ...

Faktiskt han skrämde till mig av en händelse igår oxå ...den busen!

Han är ju såååå lång o mystisk ... som en mörk arab på en hingst ser jag honom hihi *fniss* 


Sån där kvinnlig fantasiering hehehehehe 


Nåväl ...


Det skulle vara lite charmigt ändå om bankerna får kopiera mina handskrivna affärs och finansieringslösningar ...mot konkurrensen så går jag från absolut det sämsta till det bästa 


Det ingen ser hos en socialbidragskvinna ensam i en liten vrå ...faktiskt plockar hem vinsten bara utav att vara sig själv och inget förmer...


Det skulle bli en bra historia att berätta och en förebild för andra kanske att inget trots mörker ...är omöjligt


Det är hoppet om att framtiden kan se ljus ut ...den övertygelsen skulle jag kunna förmedla sedan till mina gäster 


Jahappsen 


Så var det med det ... ocv känns som att min omålade tavla nu är ganska så ifylld vacker trots allt 

Målad med mina bara händer med knappt några färger alls ...så kan ändå en grå tavla se lika färgstark ut som regnbågens 


Kanske inte har råd att köpa färg eller köpa finaste penslar eller sådär ... men med lite bränd aska som mitt inre och lite regnvattrn kan målas vackert med mina händer och fingrar...


Det är min STYRKA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards