Direktlänk till inlägg 9 juli 2015

Cruising men jag har INTE råd eller ORK, eller lust.

Av Maria Karlsson - 9 juli 2015 20:24

Jag har faktiskt ALDRIG någonsin 


Haft en bra utekväll där jag känner jag mått BRA 


Aldrig 


En utekväll för mig är inte supa och åka ut göra sig dummare än vad man redan är i en förbestämd.försvarbar inställning att drt mesta är okey med lite alkohol i kroppen


Jag tycker om förr 


Att dansa och snurrig i huvudet ...


Men ...allt runt omkring har inte varit bra


Jag är en lugn mys brud som vill ha en härligt varm kväll utan större spänning ... såsom stå ute i kylan ...trängas...bli knuffad vid baren...tjyvnyp på kroppen...halvkass skräpmat...cider i platsmugg...eller höra på kasst dåligt högt ljud.  Inte min stil


Inte heller bil cruising sent på kvällen ...jag är vaken dagtid INTE KVÄLLAR! 


Samt jag är ingen BIL entusiaist! 


Bara viss typ av hojj och sportbilar jag triggar på ...men drt är inte värt stå ute bli kall på asfalt och trängas...det tar vort njutningen under avslappning


Så blir en hemma helg för mig 


Jag ska börja jobba med stämningen och ta korrekt kontakt med advokater


Jag har det mesta klart redan ... men ändå...jobbigt börja sitta med det gamla lögnerna 


Känns som alla vill förstöra för mig


Att alla gör saker med vilje för vara elak mot mig 


Känns som att de blandat ihop mig med någon annan och jag kan inte förstå på vilket sätt ....det bara känns så 

Dåliga rykten LÖGNER från socialen och förvrängda sakting


Kan aldrig bli människa igen 


Kan aldrig finna tilltro igen eller viljan tro på att glädje ska någonsin i finna sig i mitt liv 


Små förhoppningar bär jag 


Att få en möjlig lättnad till sysselsättning och med målet ett HEM till mig och barnen.

Det är mitt MÅL 


Enda MÅL 


Och jag ägnar nästan varje timma till försöka lösa problematiken starta eget och få möjlighet köpa ett eget hem med mig och mina flickor 


DET ÄR ENDA VIKTIGA I MITT LIV 

Finns inget annat! 


Imorgon nu går jag lämnar min affärsplan till AF+ Bank + Länstyrelsen. Så får vi se...


Har inte allt för stora förhoppningar men jag FÖRSÖKER 

Gnäller inte bara utan KÄMPAR VARJE DAG! 


Ingen som förstår 


Ingen som har känslan av vem.jag verkligen är 


Påhittade utredningar om min person fadtän jag har motsats bevisa! 


1500 kr kostar min advokat resten går på försäkringen.Trots att det ligger polisanmälningar i grunden! Jag fattar ingenting! 


Men nåväl ...jag lånar av mamma och snålar som faan nu denna sommar! Blir inga fler cafe kaffe besök eller glass eller godis eller nått utöver NU! 


Jag lägger ALLA PENGAR NU PÅ VÅRDNADSTVISTEN! 


VIKTIGASTE I MITT LIV ÄR MINA FLICKOR! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards