Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

Kom på att läkaren kliade sig i ansiktet med fuck y fingret igår länge ....

Av Maria Karlsson - 2 juli 2015 06:46

Konstigt ändå ...när jag berättade om mina barn då 

Satt läkaren kliade sig i ansiktet länge med fuck y fingret höger arm


Lite konstigt val ... mot mig iallafall kan jag tycka


Men hursomhelst så ... 


Jag kan inte åka bada i sommar :-/ 


Mer än 7 km till smitingen för mig och jag har inte råd köpa busskort ... 50 kr ner till stan och 25 kr till smitingen 150 kr tur o retur = 2 veckors mat för mig! 


Funderar på om jag kan gå till smitingen ? Hmmmm...


Jag har ingen egen cykel ... så kan inte cykla heller ... nååååå 


Blir tråkig sommar flr mig Min andra sommar ! 

Har inte lyckats fånga en sommarfling än heller men vart som kär i killen jag såg på foto ... en helt take my breath away grabb !!!


Mina d ärgar är på mig som tusan.... men jag är bara sådär ....inte charmad alls för fem öre ... inte alls


Inte är jag kär heller ... 


Mamba skitsur för att han åkte hit igår kväll o sa han skulle in ...jag vägra svara faktiskt Jag var inte alls på humör! 

Sen sms Tiger ååååhh velat komma typ varje dag sen förra veckan

Bagheera han sms varje dag och frågade senast igår om han fick sova hos mig

Laban han får komma mig ... men han jobbar och åker buss och behöver sina arbetsprylar och kan inte bära med sig det från busshållplatsen 2 km bära upp till mig för kunna slagga över ... utan då måste han åka buss kl 24 på natten hem till mig för åka hem kl 3 på morgonen med bussen för hämta arbetsprylarna och sen ta bussen igen till jobbet ... faan synd om honom! Så han sa att kanske om 2 veckor en helgdag kunde jag få ... men herregud! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards