Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 05:34

Som ett brev på posten ...


Dagarna före mens 


Migrän ... för mycket stress i luften 

För mig :-/ 


Få se 3 dagar ska jag börja ta medicin ...


Idag kanske tisdag - fredag hmmm få se ...

Jaaaa det är 3 dagar 


36.7 grader hade jag imorse vakna på tempen och ont i brösten igår     ... så nu vätskrdrivande idag ... dår jag hjärtinfarkt vet ni ! Fyll på med vätska! :-) 

Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 04:51

Ni får skaffa en ny drottning till staben Kramfors


För att jag fick nog med negativ respons igår som grädde på moset och 

Som erkännande på en redan osäker känsla! 


Jag sms min förre Mr Boss R oxå han som jag praktiserade ute på Norrfällsviken med och skrev att jag fått negativ respons enbart på min affärsplan ute i Norrfällsviken och jag önskade honom istället bättre lycka och Hejdå från mig.


För det var mitt sista sociala seriösa karriärskontakt ... i Kramfors iallafall.

Blir inget mer nu! 


Jag blir bara så jävla irriterad på att bli sågad ! 


Nåväl


Nu har jag definitivt sagt goodbye HEJDÅ 


Är ett HEJDÅ ! 


Ni får skaffa annan drottning än mig! 

Jag har två systrar så det kan ni lägga er energi på att förlora er i dem än i mig, och sluta reta upp mig så jävligt! 


Ni vet ... negativa rrspons kan aldrig göras om eller ogjort

Det är lika med banken


Den känslan följer med ända in till mål och den negativa yttringen vill jag inte ha med mig 


Jag ska faktiskt byta bank till Nordea privat 

Till den där söte mörke killen ... faktiskt 


Han har trots allt varit bäst hittentills av alla 3 bankerna :-)


17 augusti ska jag på tingsrätten men det är väl samme där INGEN TROR PÅ MIG! 


Jävla idiotisk situation jag befinner mig inom!


Bankerna har väl mistrott mig 


Enda jag vill är att få ett arbete och ett hem! 

Är det så jävla svårt förstå?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?! 


Jag är hellre ensam än tillbaka till mitt förflutna för helt ärligt 

Jag trivdes aldrig någonsin i Bollsta...det är inte min typ av stad! 


Absolut inte! 


Mamma skulle ha skickat iväg mig till USA som pappa höll på ordna åt mig Drt är det sämsta valet hon gjort behållit mig fastlåst...vad är livet om levas som misstroende alla andra instängd ?! Det är inget liv! 


Nåväl! 


Im DONE ge Kramfors och Swedbank mer av min energi! 


Jag moving ON med Nordea och någon annan stans är Kramfors! 


Ta någon av era Annor till drottning ... denna drottning har ni jist missat både privat och nu karriärsmässigt! 


ITS OVER!

Ovido - Quiz & Flashcards