Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

MR J.B. Zinas delad fodervärd kompis ringt mig idag "-)

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 10:13

Så roligt 


Mr J.B tog kontakt igen ... lärde känna honom 2012 


2013 hjälpte han mig med Zina och sen haft lite kontakt ..sista gången var julafton 2013 tror jag ...


Men enligt socialen i Kramfors har jag ju inga vänner!!! Helt sjukt hur socialen förvränger verkligheten alltså!


Nåväl...


Det var roligt skvallra lite för en karl som faktiskt vet vem mr vaskonscellos är från kramfors...min storasysters PV och pappa till barnen som trots flertal domar och förflutet med misshabdel och kriminalitet FICK FIRA JUL MED MINA FLICKOR MEN INTE JAG! Det känns skönt för mig kunna säga det till Mr JB som vet vilka både vasco och syrran är och alla deras bravader genom åren och ÄNDÅ har syrran min ringt in till socc sagt att jag inte är bra för mina egna barn! 


Men jag har säkert 30 Tal Billstabor som kan intyga hur jag genom hela mitt liv stöttat deras barn och alltid hjälpt till då vascos och syrrans liv under bråk tjaffs konflikter osv. VAR ALLTID JAG SOM TOG HAND OM DERAS BARN! 


VAD FÅR JAG TILLBAKA !??? 


JO 


Socialen tillåter mina barn fira julafton utan sina föräldrar tillsammans med vasco och syrran! 

Dom som alltid förstört varje julstämning med sina egna problem och förstört nu mina jular flera flera flera år i rad.


Det tycker socialen i Kramfors är bra omsorg för Ida och Moa! Spendera julafton med fd misshandlande kriminell som har polisanmälan på sig kastat mig på betongen så svanken gjorde skadad! 


Ni är så jävla bra! """  Ironi = KASS! 


Skönt för mig berätta det för mr JB för han vet hur vasco är och är kapabel till samt kan personer med narcisistiska drag. 

Tills skillnad från socc kärringarna i Kramfors! 


Jag hatar kramfors och kommer aldrig bågonsin förlåta det här året utan mina flickor! Aldrig! 


Så många polisanmälningar jag gjort sen 2012 ... sökt skyddad identitet m.m och åter igen sökt samma sak... jag får inget stöd! 


Men barnens pappa som har samma problem.i sitt förflutna med sina småsystrsr och massa socialutredningar han med sin referens ocv anlag ärftlighet HAN anses bättre vårdare för mina flickor än mig! 


Kommihåg! Det var valet min stora syster gjorde som förstört min uppväxt genom val av pojkvänner !!! 


Sen har hon mage uttrycka sig om mig som person efter alla år av levt ihop i en musshandels relation! Vad faan säger det! 


Jag som lärt merparten av kramfors barn att simma och haft ebskild firma SSIH ... jag som arbetat med förebingslivet under alla år och är en framgångsrik simtjej och fotbollsbrud i lagkamratskap ... jag anses som olämplig ! Men mr vascoo var tydligen mer lämplig umgås med mina barn än deras egna mamma! Samt har socialen tagit vort dessa anmälningar dom fått av mig i december .. finns i get nedskrivet om det! 


Idioter! 


Nåväl ...det var roligt att mr JB hörde av sig ... Zinas fodervärd hihi

Fick jag en stund beklaga mig om denna idiotiska situation jag befinner mig i! Som socialen godkänt! 


MINSANN! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards