Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Från & med nu kommer jag ALDRIG ge ifrån mig information OM mig själv !

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 22:09

Så det är så de gjort 


Använder information från mig flr använda emot mig


Jajajaja... så listigt klurigt då! 


Nååååå...


Eftersom.jag avkodat spelets uppbyggnad nu så kan jag med glädje säga att 


Ni får inge mer information från mig :-) 


Ska det spelas fulspel SÅ OKEY! 


FINE FOR ME! 


Så det är därifrån ni tagit mina styrkor och styrt mig till svaghet 


Vad ni tror ;-) 


Lite fulspelare här och där placerade ...så listigt förekommande ...mmmmm


Jag kan koder 

Jag är utbildad för faan för lära mig koder i kommunikation och det enda jag förstår är att 


Den ENDA PERSONEN SOM ÄR HOTAD ÄR JAG! 


ATT GÖMMA UNDAN KODER FÖR MIG ATT UPPFATTA ÄR GENOMSKINLIGT UPPENBARA 


ATT PÅSTÅ FRÅN ADVOKATEN SKRIFTLIGT ATT JAG HOTAT DÖDA MINA BARN 


VAR SYMBOLISKT KOD NOT MIG ATT JAG ÄR HOTAD FÖR MITT LIV 


SKULLE VARA INTRESSANT VETA VEM.SOM GIVIT DET BUDSKAPET TILL STEFAN ADVOKAT MED RESTEN AV LÖGNERNA TVÄRTOM UTTALANDENA I DEN SKRIFTEN! 


För jag är inte dummare än att jag förstår att den den här abonyme anmälaren HOTAR MIG FÖR FULLT ! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards