Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 12:11

                     

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 12:08

Jättevacker promenad 


Men jag blir lite irriterad av promenera där ...


Kanske för att det är föe mycket sol energi 

Alltså ELD i rörelse där 



Allt var mycket vackert utom sjukhuset

Som är fruktansvärt FULT 


Måla OM säger jag till mörkblått eller blå vacker färg! 


Nåväl ...

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 12:04

Jag fick bakslag av Hsand 


För att entren inte var handikappvänlig


Jag tittar på lotsstugans entre 


Den HAR FAAN INGEN HANDIKAPPRAMP PÅ 7 METER SOM ÄR KRAVET FÖR GODKÄND VERKSAMHET! 


Jag tittar på serveringen och ser att golvnivån inte heller där är godkänd handikappvänlig


Så hur faan förklarar kommunen det? 


Varför får vissa verksamheter godkänt och andra inte?


Jag menar nu ska lotsstugan säljas för 9 000 000 kr 

Bankerna kräver 3.600 000 kr egen insats 


Vem betalar 3.600 000 kr för en verksamhet som inte är gidkänt utifrån de riktlinjer som finns hos kommunen idag gällande handikapp vänlighet? 


Förklara det?! 

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 09:49

Somnade efter tai chi 24 övningarna igår


Sen dess har jag dansat hemma


Ååååhhh cad jag saknat dansen...dansade alltid henna tills jag gjorde illa svanken ..

På flera år inte kunna röra mig alls ..


Så jag dansar sen öppnar det blockeringar och jag får alla dess konstiga minnen tillbaka och sen nya seenden på händelser 


Det är enorm bearbetning som sker i kroppen 


Dansat hela morgonen nu hemma...bara lite 


Åååhhh sen släpper det med lite tai chi blockeringar ååå så gråter jag ... lite 


Jävla verktyg det där för mig!!! 


Sovde iallafall 2 h efter promenad o tai chi igår ...


Sen helt trött slut då Lotto på Liseberg började 

Jag somnade i sängen strax då det slutade och vaknade cid 4 i orse av att tv stått på hela natten 


Morgon tempen 36.4 ååå då ändå känner jag mig het , varm och jättetrött ...


3 e dagen på röda veckan och det märks atr kroppen påverkas av att jag blöder så otroligt mycket... igår var ännu sämre  .. då lär ju tempen legat ännu lägre ... fast jag hettar i ansiktet...är jag kylig låg i kroppen ... så konstigt 


Låg tempererad under mens veckan och kan sova hur mycket som helst ... trött nu oxå 


Ojojoj ... ;-) 

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 09:43

   

Jag ritade med djup avslappning


Blunda stängda ögon


Mitt hus igår 


Hahaha 


Kanske någon synsk gubbe kan spå vad egentligen min bild symboliserae


Ser mer ut som en karta ...än ett hus 


2 pilar uppåt ett dubbeldörr och stort paranorma fönster ...


Jha herregud "-D


Så täbkte utveckla min blinda bild och rita något som jag får ett sammanhang utav för få det ser ut som ett hus ...


Nååååå... jhaaaa jag älskar TORN och gamla småa slott ..


Såklart


Härnösand - Ge mig minislott med torn! ;-) 

Gammalt så jag får renovera själv! :-) 



Ovido - Quiz & Flashcards