Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Morgon tempen går ner till 36.4 åååå ändå är jag varm het o trött ...

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 09:49

Somnade efter tai chi 24 övningarna igår


Sen dess har jag dansat hemma


Ååååhhh cad jag saknat dansen...dansade alltid henna tills jag gjorde illa svanken ..

På flera år inte kunna röra mig alls ..


Så jag dansar sen öppnar det blockeringar och jag får alla dess konstiga minnen tillbaka och sen nya seenden på händelser 


Det är enorm bearbetning som sker i kroppen 


Dansat hela morgonen nu hemma...bara lite 


Åååhhh sen släpper det med lite tai chi blockeringar ååå så gråter jag ... lite 


Jävla verktyg det där för mig!!! 


Sovde iallafall 2 h efter promenad o tai chi igår ...


Sen helt trött slut då Lotto på Liseberg började 

Jag somnade i sängen strax då det slutade och vaknade cid 4 i orse av att tv stått på hela natten 


Morgon tempen 36.4 ååå då ändå känner jag mig het , varm och jättetrött ...


3 e dagen på röda veckan och det märks atr kroppen påverkas av att jag blöder så otroligt mycket... igår var ännu sämre  .. då lär ju tempen legat ännu lägre ... fast jag hettar i ansiktet...är jag kylig låg i kroppen ... så konstigt 


Låg tempererad under mens veckan och kan sova hur mycket som helst ... trött nu oxå 


Ojojoj ... ;-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards