Direktlänk till inlägg 1 juli 2015

OFFENTLIGA HANDLINGAR SOM MAN SJÄLV SKRIVER O SKICKAR FÅR MAN TA ANSVAR FÖR SJÄLV!

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 09:54

Skriver man i ett brev till tingsrätten och det är offentliga handlingar och sedan som advokat har vetskap och kunskap om att det brevet med dess innehåll skickas vidare till mig ...som innehållande ett budskap 

.... kan man väl inte senare anklaga mig för att jag reagerar på innehållet i budskapet.



Solklart att skriver en advokat i papper att jag hotat döda mina barn och skickar det till offentlig ha dli g hos tingsrätten och vet att jag senare läser det hemma ensam själv SKA VÄL INTE PERSONEN SOM.SKRIVIT BREVET HOTA MIG VAD HAN SKA GÖRA MOT MIN PERSON OM JAG SÄGER DET ÄR FALKSA ANKLAGELSER! 


FÅR ADVOKATEN SKRIVA VAD HAN VILL OFFENTLIGT MEN JAG FÅR INTE SVARA ELLER GE UTTRYCK MOT DET HÅRDA SLAG HAN GAV MIG KÄNSLOMÄSSIGT GOLVA MIG MED FULA ORD SKRIFTLIGT! 


DET ÄR EMOTIONELL UTPRESSNING SAMT PSYKISK MISSHANDEL UTSÄTTA MIG FÖR HANS EGNA HANDLINGAR OCH ORD.

Exakt det som barnens pappa gjort mot mig under alla år i min familj. 

Säger elaka.osanna saker, när jag svarar emot lögnerna trycker han ner min person och mina rättigheter försvara mig själv ... med hota mig vad han skulle göra om jag inte håller mig på den plats han bestämmer över mig, då respekterar jag inre hans känslor och jag förstör för alla och är.en dålig människa osv. Med efterföljande hot vad som kommer hända om jag inte accepterar lögnen och att hans stolthet i för allmänna relationer ska alltid vara bättre och högre ansett än min. Det är narcissistiskt och medveten handling att sänka min rätt till försvar på en yttre handling mot mig i form av vilja skada min person och det är aktoritärt att påstå att mina reaktioner inte är.rätt.för mig då valet att budgivaren själv gjort det till offentliga handlingar hos tingsrätten. 


DET ÄR PSYKISK MISSHANDEL ! 


Och jag känner mig väldigt OTRYGG ! 


Vad är nästa SLAG emot mig ni rättfärdigar ...ska ni skicka fler lögner och slå ner mog ännu hårdare eller byta taktik eller vad? 

Ska ni hota göra illa mig , utförligt skicka fler brev för k uffa mig och sedan ge mig på käften och hota mig ännu mera för att jag tog emot mig själv på ett felaktigt sätt ... det är medvetet elak ha dling med syfte göra illa 


Som att invänta rätt läge och knuffa mig med bud så jag teillar mot elstängsel.nästa gång och sedan går ni bara förbi mig ler och säger : du får skylla dig själv det var ditt eget fel 


RIktig kävla utpressning för det var INTE jag som skickade brevet = jag försvarar mig och uttrycker en egen känsla inom mig. 


Det är min rätt


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards