Direktlänk till inlägg 1 juli 2015

Jag har en naturlig befruktningskontroll = blodet

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 15:31

Jag kan inte bli gravid :-) 


Naturlig instinkt att skydda och där kan inte kroppen bära frukt 


Det går inte 


Jag kan ha fortsätta ha oskyddat sex för jag kan inte bli gravid när blodet stressen och pressen är för påtaglig runt omkring mig


Naturlig befruktningskontroll ...


Enda som det gör är dödar 


Dödar mig 


Visst kan jag väl sluta äta salt ... och knapra mera grönsaker istället ... men pressen från min omgivning den är inte alls lika e kel förändra.


Jag kan inte andas! Jag får inte utrymme andas alls ... att folk söker upp mig i syfte vilja illa är bevis nog att det sker under medveten kontroll syfte göra illa.


Jag vill inte göra illa Jag har aldrig riktat ett hot mot någon Aldrig gjort det och kommer aldrig heller som del is buddist välja den vägen. Det är väl nog så tydligt att jag väljer andra vägar ! 


Men får man i sitt hem lögner med post om sin person då blir man olycklig och utrymmet andas minsas drastigt till en snäv pri at atmosfär ... jag blir otrygg och rädd och funderar hur andra får skriva hur dom vill offentligt men jag får inte ens behålla ett privatliv! 


Hur kommer det sig att alla andra får gå prata på allmänna platser men jag får inte ens behålla en vädringslucka privat bruk?!


Kan förklara det? 


Uppsökande av privatperson i syfte göra illa är ju samma som att gå ställa sig mellan två personer som bråkar och sedan anmäla båda två för ofredande för att de skrek fula ord i örat på mig! 


Lika befängt som att vissa reklamfilmer på tvn använder ironi och emellanåt grova uttalanden ...ska jag då ringa anmäla personen på reklamen för olaga hot? 


Lika befängt som att jag hamnar i en buss med halvfulla karlar som ska på elitloppet och skriver upp varje slentrian uttalanden karlarna slänger ur sig mot varandra och sedan gör jag antalet polisanmälningar för att deras beteende mot deras barn hemma är hotfullt ! 


Lika befängt! 


Jag kanske träffat på socionomer i fyllan där jag upplevt som som obehaglig och pratat nedlåtande om sin hemförhållande ...ska jag då anmäla det till polisen för hotfulla uttalanden med risk att barnen är utsatt för FARA? 


Är det så att omkringliggande sammanhang inte ska alls tas i beaktning, då kan vi börja samla polisanmälningar i miljontals för att det går tydligen för en helt främmande människa säga att barnen är utsatt för hot ... medans barnen själva inte alls upplevt eller tagit emot någit hot alls! 


Är inte det lite konstigt ? 


Faaan jag har högar hemma med såna uttalanden från skolan i Sunfsvall där jag upplevt hot men inte faan räckte det att jag har det skriftligt och inte heller att det var jag som tog emot det. 


Mina barn har aldrig tagit emot ett hot från mig ALDRIG! 


så ska jag då ringa abmäla Stefan för hotat mina barn VILKET FAKTISKT HAN ERKÄNT! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards