Direktlänk till inlägg 1 juli 2015

Fortsatt sjukskriven för emotionell utpressning !

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 10:15

Jag bryter ihop fullständigt! 


Jag orkar inte dra lasset själv alltså! 


Har fått tag på en advokat nu så jag hoppas att hen hjälper mig få fram.sanningen


Advokater ska inte företräda egna lögner dom ska lägga fram.rätt.i sak med bevis för sina uttalanden!.

Får man ha rätt anklaga hur elakt osant som man själv önskar? 


Kan jag gå göra en polisanmälan och lägga.fram.att Stefan hotat döda mig om jag inte anpassar mig efter honom.och att.hans dominans även innefattar att i handling ta i fysiskt barnen får kontrollera så i te hans anseende faljerar i allmänna ögon?.


Gör advokaten en polisanmälan mot mig så gör jag en anmälan om.att jag helt faktiskt KÄNSLOMÄSSIGT ÄRLIGT upplever mog själv hotad av Stefan och hans advokater så pass att dom skriver vad de ska göra om jag knte håller KÄFT och gömms undan från beundrarskaran runt om.dom. 


Jag känner mig hotad! 


Lögnerna är påtagliga! 


Handlingarna är.synliga och med syfte skada min känslomässiga rätt att få ta emot mig i fall och rätten försvara mig mot slag ! 


Det är jag som blir slagen utan rätt i sak. 


Det är jag som hålls undantryckt och inte får visa mig eller prata öppet! 


Det är jag som blir sjuk och är sjukskriven


Det är jag som hagas bort från mitt hem och mina barn 


Det är start från Stefan och budbärare hans advokater som.BÖRJAR DÄR och de som slår mig kä slonässigt och sedan säger vad de ska göra om.jag försvarar mig ... det är ett hot! 


Jag upplever att jag är hotad för mitt liv ! 


Jag är helt ärlig med det och allt riktar sig till att det är jag som FLYR fältet från uppöevd FARA ! 


DET ÄR JAG SOM.ÄR  RÄDD! 


JAG SOM MÅSTE FLY UNDAN ! 


JAG SOM FÅR POST HEM MED PERSONANGREPP UTAN BEVIS!


JAG FÅR SLAG PÅ SLAG PÅ SLAG PÅ SLAG OCH SEDAN NÄR JAG RAMLAR KAN JAG INTE STIGA UPP LÄNGRE, DÅ NÄR JAG TAR ENOT MIG BLIR JAG HOTAD ATT JAG INTE FÅR STÄLLA MIG UPP IGEN ! 


Håll dig på den olats vi bestämmer ! Kliv inte upp för då sparkar vi dig ännu hårdare !.


Så upplever jag dessa hot och min hälsa.är.försämrad för att jag inte får ta STÖD ! 


Jhaaa men då försvarar jag mig med att göra en polisanmälan att hag blir känslomässigt slagen och sedan hotad att jag inte får skydda mig själv. Det är.misshandel i flera etapper och steg mot målet att se till att jag ALDRIG kliver upp eller orkar kliva upp... jag står på knä nu ... men jag hoppas jag oxå får hjälp upp! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards