Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Maria Karlsson - 24 juli 2015 08:25

Ja då visst har han det 


Han som följt mig flera år 


Inte viljat prata med mig utan i det dolda hålla kontroll på mig 


Som han sa på huvudförhandlingen: vill kolla barnen hur barnen mår ...detta INTE genom att ringa mig ...utan viljan illa genom följa mig 

Bevis : han som erkänt följa mig på sociala medier ...utan min vetskap 

Bevis : han som skrivit ut papper och förmedlat dessa till skolan , socc, barnen osv

Bevis :   det är han som anonymt ringt in ljugit om min person till socialen , för den personen har haft åtkomst till mitt boende och haft bättre översikt på mig sedan min flytt 2012 , då den " anonyma personen" enligt utdrag från socc skrift började veta alla jag mötte ute ! 


STEFAN ERKÄNT HAN KOPPLAS TILL OCH DIREKT TILL DEN ANONYMA ANMÄLAN VIA SVAR ICH VIA DE UTSRIFTER HAN LÄMNAT TILL TINGSRÄTTEN! 


BEVIS : HAN ERKÄNNER TILL SOCIALEN ATT HAN FORTSÄTTNINGSVIS SÖKER UPP MIG DOLT VIA INTERNET! trots utan att jag inte haft barnen att skriva om senaste året! 


Du är så LÅST TILL MIN ANMÄLAN MOT DEN ANONYMA PERSONEN STEFAN - DET ÄR DU SOM RINGDE IN ! 

Ovido - Quiz & Flashcards