Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Jag har således aldrig gått till psykolog sista 10 åren ... det blev aldrig av.

Av Maria Karlsson - 29 juli 2015 18:14

Jag har aldrig gått till psykolog 


För det blev aldrig så 


Bag gick 2 ggr till en psykolog i Nyland för att prata om sex och min osäkerhet sesan tiden som sambo att aldrig få uppleva min kropp som positiv i hans ögon att aldrig bli berörd eller uoplevt orgasm trots min ålder då som var ... 27 år då typ ... 28 


Men han var bara där så jag träffade han bara 2 ggr.


Sen blev det inge mer tal om Stefan och det jobbiga situationen med honom. Blev inge mer och därav med allt annat ... så prioriterades den biten för mig som " tar det sen när allt annat är ordnat" ...


Jha det gick väl fram tills jag flyttade nu 2014...


Nu jag börjat ta itu med den bitrm för att frammtills dess levde jag i misär och svårt skilja på hårda negativa respons från exet och sen vända och tro att bättre beteende ska komma från en annan kille ... funkar inte så


Jag måt mycket bättre nu och har det såååå jättebra här i Härnösand. Jag släppt det gamla nu iomed flytten och det är ingen man som stiger in i mitt privatliv talar nedlåtande mot mig.


Visst, att han spridit dålig infomration om mig och till många i Kramfors är fakta och även talat nedlåtande om mig till mina flickor ... jha hans ord är väl mer eller mindre en sanning som tvingas acxepteras ...


Men jag i mig själv vet ju att sålänge vi haft delad vårdnad så har det inte hjälpt mig gå prata om det ... problemet har kvarstått ändå lixom


Nu idag hjälper det inte mig gå prata om min oro för barnen i Kramfors ...det skapar bara ännu mera obehag inom mig och hjäkper inte mig få tillbaka barnen


Byta omgivning hjälpte mig 


Helt klart :-) 


Närmiljön är problem då det gått runt misstalat mig i olika sociala sammanhang flera år...


Så NEJ jag äter INGEN MEDICIN ... jooo vätskedrivande 2 dagar har jag gjort nu från Juli 2015 ...men ingen medicin före det ! 

Sen har jag INTE haft psykologhjälp eller terapi för att det har inte tagit bort närmiljöns skada mot mig... 


Så nej 


Står att jag skulle ha fått stöd i medberoende grupp ... men det fick jag aldrig av Kramfors faktiskt ...


Det skulle nog ha hjälpt genom givit mig verktyg kansle eller sådär ... få känna jag inte är ensam om leva i misär med barnens pappa... det har varit bra.


Men samtidigt... inte det heller ...för att det är inte bra ansee jag älta det gamla med fler som ska gå runt prata ... 

Så blir det alltid ...


Näppppssss ingen medicin och inge psykisk imstabilitet hos mig! 


Däremot i min omgivning och jag har redovisat på vilket sätt, datum, plats, hur , och vad som genomförst och på vilket sätt det mottagits ... det finns allt ...


Så Jag älskar Härnösand för att jag fått en fristad här och mår jättebra i denna underbara helt vackra miljö och min närmiljö 


Jag har ingen stress här förutom ... jobb då, och ekonomin är stadig via socialen, boendet sköts efter normen ... får ju nytt boende när barnen kommer hit ... och har nya vänner, har sexuellt samliv, jag kan sätta gränser, fått tillbaka korttidsminnet, ledswn och orolig över hot och barnen...stressad över det, men inget jag nu idag kan påverka ...mer än skriva av mig


Så ryggproblematiken kan jag inget göra åt ... det är som det är


Vad mera ? 


Njaeeee ... inget mer :-) 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards