Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Myalgi med överrörliga leder , Lumbago cervikalgi , ryggvärk och stress= numer posttraumatisk stress ..

Av Maria Karlsson - 29 juli 2015 16:55

 

Nedsatt arbetsförmåga 50 % 


Medicinskt.


Så ska väl acceptera det nu då efter utbilsat mig så länge.. jag försökte jobba 100% för kunna ha en bra ekonomi och försörja mig på heltid ... men numer så ...är huset sålt, jag har ingen bil, och bor i Härnösand efter flyttat.


Jag har minskat och tagit vort ALLA kostnader som socialen inte godkänner ... jag har väl 9300 kr netto in ... nu så börjar jag jobba 50% måste det generera 9300kr netto + csn avvetalning 550 kr/ mån och diverse sjukvård och medicin ...ca 10 000 kr netto på halvtid för slippa socialbidrag 


Nåååå jag har ju sämsta leverne som klassas som FATTIGT 


FÅR INTE BEHÅLLA SKATTEPENGARNA JAG FÅR TILLBAKA HELLER ... det går till räkningar... nåååå som det är :-/ 


Risk utveckla reumatiskt i framtiden ...sa utredningen ...men nååååå... DET GÖR INTE MIG TILL EN DÅLIG MAMMA! 


JAG KAN VARA HEMMA MAMMA MER GE MER TRYGGHET TILL MINA FLICKOR ÄN PAPPAN SOM.LÄMNAR SOM ENSAM HURSOMHELST! 


SÅDÄSÅ! 


PUNKT! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards