Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Om nu socc & tingsrätten kan flytta barn pga av psykiskt måendeoch jag becisar att det är omgivningens mående = DÅ SKA ÄVEN BARNEN FLYTTAS FRÅN DET DÅLIGA MÅENDET = KRAMFORS! MED OMEDELBAR VERKAN!

Av Maria Karlsson - 29 juli 2015 15:41

Kan man flytta barn från en förälder utifrån ett dåligt mående 


Och det måendet är omgivingen 


Då skall även barnen flyttas från det dåliga måendet Kramfors! 


Jag kan BEVISA ATT JAG ÄR MENTALT STABIL I MIG SJÄLV!


DET ÄR JAG SOM ÄR TRYGG, LUGN OCH STABIL


INTE KRAMFORS!!! 


KRAMFORS HAR ETT DÅLIGT INFLYTANDE PÅ MINA BARN OCH DET KAN BEVISAS GENOM ATT BARNENS HÄLSA ÄR DIREKT PÅVERKAD AV OMGIVNINGEN


SOM JAG PÅTALAT HELA HELA HELA TIDEN 


ENDA GODA MÅENDET I SIG SJÄLV ÄR JAG & DET ÄR JAG SOM TAGIT HAND OM BARNEN GENOM ALLT! 


JAG HAR STÅTT UT MED DESSA OFREDANDE OCH TRAKASSERINGARNA FÖR ATT JAG VET ATT SÅLÄNGE JAG INTE HAR BEVIS FÖR ATT BARNEN TAR SKADA DIREKT MOT DOM SÅ KAN JAG INTE SÄRSKILJA BARNEN FRÅN PAPPAN


PÅ VÅREN 2014 FICK JAG BEVIS

JAG KOM PÅ DOM.BÅDA MED LJUGA MOT MIG OM BARNENS BLÅMÄRKEN OCH KORTANKOMMANDE SÄMRE MÅENDE EFTER FJÄLLRESORNA


DET VAR UTIFRÅN DET JAG RINGDE SOCIALEN I APRIL/ MAJ 2014 OCH LA ALLT PÅ BORDET - LÖGNERNA, BLÅMÄRKENA , TRAKASSERINGARNA MOT MIG OSV.


OM NU MAN KAN GÅ TILL TI GSRÄTTEN FÖR DET SÅ KAN OXÅ DET LIGGA TILL GRUND FÖR FLYTTA BARNEN TILL MIG SOM KAN BEVISA EFTER EN MEDICINSK UTREDNING ... jaaaa om min arbetskapacitet utifrån min fibromyalgi och lumbago med smärtstrålning i låren att Barnen är direkt påverkade NEGATIVT AV SAMMA MILJÖ.


DET ÄR SÅ! 


JAG KAN DRA UPP DIAGNOSER .SOM STÖD FÖR DET! 


DET ÄR TILLRÄCKLIGT FÖR GE BARNEN TRYGGHET HOS MIG.


INTE MENAT ATT MINA BARN SKA HOPPA PÅ KRYCKOR FÖR ATT EN LÄRARE " JAGAR" IDA PÅ EN SKOLGÅRD... ATT FÖRSVARA DEN SITUATIONEN SOM.IDA GÖR I ALLT VISAR PÅ EN DJUP MEDBEROENDE SJÄLVNEDSKATTANDE VÄRDE - FÖR ATT I MINA ÖGON ÄR IDA MER VÄRD ÄN BEHÖVA FÖESVARA SINA SKADOR GENTE MYNDIGHETERNA OCH INTE FÖRSVARA PAPPANS TYDLIGA HOT MOT HENNE OCH FYSISK TA I HENNE...


jag blir helt förstörd av att se att min dotter är så medberoende att pappans psykning nu blivit en del av hennes självkänsla som en vwrklighet där hon tar parti för att bli än mer skadad i sin miljö...det är såååå normalt att kvinnor i misshandels relationer gör så ... de bär så låg självkänsla och tills slut skapar problem för att få bekräftelse och den bekräftelsen är oftast just den fysiska skadan från motpart... 


Sen förminskar dom.sina egna rättigheter med att skylla på sig själv... som tex


Ja men mamma jag sprang det var i te så farligt att läraren jagade mig, det var lixom mitt eget fel mamma det är inte sååå..


Eller ...


Men mamma det var inte så som du tror , pappa tog inte i så hårt mamma... det var inte som.du tror med blåmärkena ... du bara inbillar dig det var inte pappa som.tog i mig som du tror ... det var jag själv som gjorde si ååå så mamma .... mammma ... det är inte pappa som slår oss...


Nähä ... vem sagt bågot om.slå ...jag fråga om blåmärket jag SER Ida, om inte pappa slår dig , vem.slår dig Ida? 


Näääämen mamma är inte så mamma , du missförstår ... 


Osv.

Osv.

Osv.


Kan ju tycka att socialen ska kunna se mellan raderna av utvecklat medberoende där pappans vilja går före barnens mående! 


Tom så att wn ung flicka talar nedlåtande om sig själv och försvarar vuxnas beteende där skadad blåmärkena osv talar sitt egna tydliga språk


Vad händer tror socc om en kvinna tjallar på sin man som hon bor med? Jooo ännu mer nedtryckande ord och slag ... såklart på ställen inte andra ser ...benen tex fötterna tex...

Det är väl för faan inte jag som orskat Idas skador från skolan juni 2015 !!!!! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards