Direktlänk till inlägg 27 juli 2015

Vill kasta backspegeln men inte förrän jag har mina flickor hos mig !

Av Maria Karlsson - 27 juli 2015 05:29

Jag vill inte längre ha backspegeln med mig



Dags stänga den dörren 


Börja tuta och köra 


Se framåt genom frontrutan


För den ger så mycket mycket mycket mer ...


Men


Först


Vill jag få mina flickor hem till mig tryggheten


Det gäng som styra Kramfors Kommun och jag är "OVÄNNER" 

Och det är dom som skrämt bort mig men även mina flickor är utsatt genom gängvuxnas barn som är elak även mot mina flickor


Tex lärare som jagar min dotter så att hon gör illa sig på skolgården ... i juni 2015


Det är sk. Gängfärg! 


Jag vet att Nyland ligger med många sk. Cruisers färg tillhörighet


JAJJAMENSAN


DOM MED FÄRG POLISEN SÄGER INTE GJORT MIG ILLA! 


Men det har dom ...


Ingen som kan svara på vilken färg barnens pappa har...men visst har han oxå sin gängfärg! 


Jag må ha en längtan till ett hem och arbete men inte så pass 

Att det förflutna gör mig lycklig utan mera ARG 


Så NEJ oavsett om jag får  gården gratis på Rossö

Så kommer jag aldrig återvända för jag kan INTE!


Gängfärgerna är stadigt stadgade och jag är en icke välkommen brud dit hän ... helt sant! Härnösand är en fristad och här får jag vara för mig själv , ingen gängmedlem som yttrar elaka saker eller sådär ...det är så otroligt skönt!


Så sköööööönt ha dagar med människor utan färgtuäillhörighet som vill mig illa NI KAN INTE FÖRSTÅ! 


DOM ÄR PLACERAD ÖVERALLT I KRAMFORS KOMMUN! 


Här i HäRNÖSAND 

Mår jag BÄST! 


När jag får hem muna flickor 

Kastar jag backspegeln 

&

glömmer mitt förflutna ;-) 


Behåll ANNORNA! 

Era val era konsekvenser! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards