Direktlänk till inlägg 24 juli 2015

MIN NUVARANDE ORO ÄR:

Av Maria Karlsson - 24 juli 2015 10:41

Om Ida sa till mig att Moa fått blåmärkena av pappans hoppande med Moa på studsmattan

Ligger själv helt utslagen hemma hos mig efter söndagen


Stefan först erkänner på mötet i Kramfors med socialen att han hoppat studsmatta 

Sen på huvudförhandlingen ändrar sig och säger han aldrig gjorde det men erkänner atr Moa på söndagen fått blåmärke DETALJ tinningen ...


Moa svarar mig då jag frågat : Jag fick blåmärke då pappa hoppa med mig i stutsmattan


Om 

Nu 


Inte Stefan hoppade studsmatta den dagen med Moa som han nekade till på huvudförhandlingen och erkänner Moa på Söndagen fått blåmärken


Jag får telefinsamtal samma dag om ORO för Moa ...så jag åker dit


Stefan svarar mig att jag bara hittar på osv då jag står där tills jag ser Moas blånärken ... 


VART FAAN HAR MOA FÅTT BLÅMÄRKENA IFRÅN PÅ SÖNDAGEN DÅ DA!? 


DÅ LJUGER JU ALLA OM DEN SITUATIONEN ALLTSÅ !? 


SÅ NU GÅR JAG ÄR OROLIG ATT MIAN BARN ÄR UTSATT FÖR YTTRE PÅVERKAN TILL SKADOR PÅ KROPP HOS SIN PAPPA OCH SEDAN LJUGER OM VART SKADORNA KOMMWR IFRÅN! 


FAKTA: Det var bråk med Therese i sutterängvåningen på sö dagen

FAKTA: MOA FICK BLÅMÄRKEN PÅ SÖNDAGEN 

FAKTA: Någon ringer mig som är.vän med Moa för ORO på söndagen så jag åker dit 


FAKTA: Jag ser blåmärkena på Moas kropp 


VAD FAAN HÄNDER EGENTLIGEN HOS PAPPAN OCH THERESE?

VAD ÄR SANT - VEM ORSAKADE SKADOR PÅ MOA! 

VEM LJUGER? 


HERREGUD! 


JAG TROR JAG FÅR ÅNGEST ALLTSÅ - VEM FAAN VET HUR ALLA ANDRA BLÅMÄRKEN BARNEN HAFT LJUGITS OM ?!?!


OCH DÄR ÄR MINA BARN BOSATT ALLTSÅ -HERREGUD! 


Jag kan faaan snart INTE ANDAS! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards