Direktlänk till inlägg 24 juli 2015

Jag är rädd för min trygghet och vill ha Stefan så långt bort ifrån mig som möjligt!

Av Maria Karlsson - 24 juli 2015 09:59

Tänker alla mera vistas i samma rum som Stefan åter igen 

ALDRIG! 


Han är mycket farlig och mycket elak upplever jag


Jagvhar rätt att utifrån följade fakta och erkännanden kunna påstå att det är med risk för min hälsa att träffa Stefan


Han är elak som synes 

Han döljer saker 

Och svarar olika saker och mened är fakta under huvudförhandling


Det är så att det är risk för min säkerhet! 


Hag känner att jag måste SKYDDA mig själv och det finns bara 2 sätt skydda sig 


FLY 


Eller ILLA FÄKTA 


Stefan vet vi att han fäktar vållar skador,  och hotar ...


Men jag FLYR


Men om ...


Men OM...


Jag känner mig trängd och hotad för min teygghet och jag inte kan FLY = då blir det problem


Om jag går till tingsrätten och Stefan är själv med mig i trappuppgången eller hannar i samma hiss = då blir jag RÄDD och kan inte FLY 

Då blir det 2 FÄKTA respons för att Stefan hotar min säkerhet! 

Och han VILL få mig KÄNNA hotad för att KONTROLLERA MIG! 


Det car första och sista sitta ensam.på huvudförhandlingenjag grät och grät och upplevde så stort obefogat HOT från Stefan och hans advokat då jag satt där fick ta emot så mycket lögner! 


Känslan därefter att uppleva att även tingsrätten höll sig till att tillåta mina barn leva under ko flikter och bråk och emotionell misär = det fivk mig rämma rakt in i ett utmattnings symtom ...och CHOCK! 


Sen sjukskriven som rwsultat av min RÄDSLA mest för RÄDSLA FÖR MINA BARNS MÅENDE ! 


JAG ÄR RÄDD FÖR MIN TRYGGHET DÅ DET VISAR SIG ATT DEN MANNEN MEDVETET VARIT ELAK MOT MIG! 


VILL INTE HA HAN OMRKING MIG OVH JAG VILL HA EN STOR POJKVÄN SOM KAN SKYDDA NIG ! EN BODYGUARD! 


VILL HA DET! :-/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards