Direktlänk till inlägg 24 juli 2015

FLER BEVIS ! Stefans egna tagen kort på huset sitt baksida!

Av Maria Karlsson - 24 juli 2015 09:14

Stefan lämnat in till tingsrätten ett kort på sitt egna hus

På baksidan av sitt hus ...



Jag fick frågan :- Maria har du tagit det där kortet ? Typ sån fråga...

Jag ser ju inte ens vad det är ... frågade jag vad visar fotot då?


Efter ett tag säger Stefan: Ja det är ju på baksidan av mitt hus ...


Jaha .... svarar jag och vad är det med det fotot då? 


Stefan säger: - Ja det var jag som tog kortet för att bevisa att det är en sutterängvåning och inte en källare! 


Alltså är Stefan kopplad direkt till det tagna kortet.


Ja det är för att bevisa för alla så dom alla ser att det inte är en källare .... 


BEVIS MATERIAL FRÅN STEFAN TILL TINGET MEN ÄVEN NU ANVÄNDBART FRÅN MIG NOT HONOM...


För att .... i majnånad erkände Stefan till socialen på möte ( han erkänt han var på) att han hoppat stutsmatta med Moa och det var då jag kom dit senare samma dag såg Moas blåmärken ...


Stefan får frågor om denna händelse under huvudförhandlingen och svarar att det var oå " tinningen" Moa fått blånärke och benet utav .... som han säger och svarar på socialen av att han hoppat med Moa ...


Alltså direkt orskat av en vuxens tyngd i en situation ...


Nästa fråga blir då ... Hur kom det sig att de våda hoppade ...


Jo Srefan erkänner att det var vråk i sutterängvåningen norgonen samma dag och det var rejält livat med gråt och Therese geät och sa att ingen tyckte om henne och la över sitt mående på barnen Stefan kommer in och tar Therese parti och det blir tjaffs där emellan alla parter ... Stefan tar Therese parti ( enligt barnen berättelse))) Moa var enligt Ida den som retat upp Therese mest ... så Stwfan är redan irriterad ocv tar med Moa ut och till stutsmattan ... för 2 anled ingar 

1 - Therese thcker Moa är jobbig med sitt rum i sutterängvåningen 

2 - Therese orkar inte med Moa , Srefan tar parti för Moa är irriterad och hoppar stutsmatta i ilska ... där ocg då enligt Moa berättelse : -När jag säger pappa sluta hoppa , då hoppar han ännu hårdare och när jag säger : pappa hoppa ... då slutar han 


Därav pga av konflikterna i pappans hem och hans dåliga självbevarelse i känslokontroll hoppar Stefan medvetet för ge igen på Moa """ i ilska och erkänner under huvudförhandlingen atr det var Tinningen hon fick blåmärket ...


Vidare ... var socialen oxå medveten om dessa händelser och med flera därtill 


BEVIS : VÅLLANDE TILL SKADA PÅ BARN 


Vad händer sedan ... vad gör socialen = ingenting ! 


De skickar brev med svar att det inte är deras uppgift utreda sådant utan få söka mig till tingsrätten ... majmånad besrämmer socialen det 


Vad hä der hemma hos pappan och barnen då? 


JO! 


Moa som numer talar om för mig att hon är rädd för cistas i källaren ""' Moa beskriver sitt rum som i källaren ...


Fkyttas direkt upp till ovanvåningen ... 


Stefab svarar socialen att det är för att de ska renovera""" men sanningen är att det skapat så otroligt många konflikter där nere så stefan måste flytta Moa och ljuger om orsaken för dölja sanningen inför socialen 


Socialen svarar : vulken bra pappa som ska renovera 


MEN 


moa Som säger sig vara jättetrött ... säger till socialen under samtal att pappa sitter hela tiden vid datirn i mitt rum ... 


Det tolkar socialen som bra 


Men sanningen är den att Moa är trött för att datorn lyser upp hela rummet och det sär rummet alltid före carit familjens DATOR RUM ... DET ÄR FORTFARANDE ETT DATA RUM ! 


RESULTATET ÄR ATT MOA KAN INTE SOMNA! 


STEFAN är orolig och tar ett kort på sitt hus för visa att det var aldrig tal om källare .... utan sutteräng ... 

Det BEVISAR att Stwfan intw har en emotionell förståelse eftwrsom konflikterna är densamma och Moas uoplevelser ändras intw bara för att Stefan tar ett foto och säger det är suttrräng .... om Moa bär en otrygg känsla oavsett vad vi vuxna kallar det .... flrstår inte Stefan


Det är hans habdikapp! 


Däremot så har Stefan med fotot visat att han inte bär enotionell förståelse av kä slor his barnen och han bevisar att det finns en stor studsmatta på sin gräsmatta!!!! 


Barnen ska nu flytta ... för att det är Therese hus"""" för henne emotionellt ... hennes farföräldrars ... det har mina barn berättat för mig och det har skapat problem då barnen varannan vecka flyttar """ in hos Therese och inte hem till sig och då barnen tagit plats har det blivit tvister och slitningar mellan barnen och Therese ... och konflikter uppstår hela tiden! 


Det har barnen beskrivit för mig. 


Ida låg hos mig efter den helgen helt utslagen hos mig .... måndag tisdag ... berättade hur jobbigt det varit hemma hos pappa och sanningen om Moas blåmärken. 


DET ÄR SANNINGEN! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards