Direktlänk till inlägg 20 juli 2015

Skönt att Swedbank tog beslutet åt mig gällande Norrfällsviken

Av Maria Karlsson - 20 juli 2015 20:09

Skönt att swedbank säger att


A) för högt pris

B) 40 % egen insats

C) ville inte medfinanisera projekt investering

D) ansåg inte Norrfällsviken var rätt ort för riskera kapital samt att deras ränta skulle vara jättehög och dyrt! 


Efter alla mina turer till banken så ... lägger jag nu ner !!!

Jag förstår nu att dom misstror min ärlighet vilja jobba med det som gör mig lycklig

Jag av någon anledning har en utstrålning som får tjänstemän att misstro min person... varför undrar jag? 


De ska bedöma innehållet inte utseendet i sitt jobb

Och är det så att drt är enbart utseendet på en affärsplan så pass att de bedömer handskrivet som oseriöst utan titta vidare ...


Tycker jag att banken ska gå kyssa sig långsamt där bak


Annars ... om det är en strimma av sanning i det banken svarar då får jag ååå andra sidan Tacka för att inte sätta mig i problemsituation i framtiden med ett köp och då får man ju tacka för den goda hjälpen... men alltså


Vem orkar kämpa uppförs som jag gör och gjort hela tiden ... affärsplan på affärsplan blir sågad ... 


Det är oavsett ... jävligt jobbigt! 


Vad kan man göra åt den känslan ... njaeee den blir ju bestående och färgar av sig i en mera avslappnad layback beteende ...där jag numer inte anstränger mig för att lägga tid på sitra få ont i ryggen av lånad dator på AF för rebskriva arbete jag sitter gör hemma ... på papper ... handskrivet med ....penna


Jag menar ... i det här läget sparade jag flera dagars arbete på att inte sitta på AF renskriva skiten...


Jag hade inte ens behövt skriva något alls för att utgångspunkten i det hela anses direkt för dyrt och fel placerad ... så 


Den där föesälj ingen ägnas inte till fattigtöser som mig som jobbat markplan med städa hotelltoaletterna ... nääää det ägnas till miljonärer som kan kasta in 40% eller hela summan direkt som ka ske mera privat fritidsfastighet


Jag vågar inte riskera mera som privatperson sen bemötandet jag fått av Kranfors Kommun tidigare år ... Hasse Bylund ocv Gudrun Sjödin visade en positiv sida för sen lura mig och hugga mig elakt i ryggen ... och sen dess baktalad oxå bland personalen


Den tilliten att offra mera av mig själv som privat person och betala av mina sparade pengar till enskild firma ...på bekostnad av min familj och barn ... det gör jag aldrig om!

Det misstaget blir jag påmind av varje dag som tappad akassa pågrund av mina dåliga val och sliter med socialbidrag idag.


Nääääää 40% privat för Aktiebolagets skulder det gör jag ALDRIG OM! NOWAY ! FÖR MYCKET! 


FÖR MYCKET FÖR EN LÖGN BÄRANDE KOMMUN MED BETALDA TJÄNSTEMÄN SOM FÅR BETALT FÖR ATT FÖRSTÖRA MINA SISTA ÅR .... efter 33 % höjning av hyran.


Så är det! 


ORKA!!!! 


Näääää... nu inte roligt längre! Tar det emot är det fel ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards