Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Men sen är det ju så att barnen inte accepteras sakna och tycka om mig mer än sin pappa för då blir han arg och gör det obekvämt

Av Maria Karlsson - 18 juli 2015 09:55

Klart vad mina flickor är sååå smarta


Stefan erkänt han inte velat att barnen har det bra med mig hos mig med hjälpa till med diverse som tex slalom kort på sportlovet fsdtän barnen är hos honom halva den veckan.


Han har alltid förstört mina planeringar genom att han alltid ska vara värre än mig så om jag sagt till barnen att nästa helg ni kommer till mig ska vi åka göra det å det tex idol i sundsvall


Då åker Stefan med tåg med barnen till övik på Torsdag och badar i badet där uppe efter skolan ... sen missar tåget hem och det blir sent och barnen får gå med packning och det blir för jobbigt så vid bytet då vi gjorde ...


Var Moa sjuk och kräktes hela natten ...helt utslagen och det blev som vanligt en besvikelse missa idol som grannbarnen och deras pappa också åkte till ... eller iaf var menat åka på. 


Jag fu derat många år vem i helvete det är som förstör för mig på olika sätt i min vardag ...och drt kom fram att stefan följer nig dolt via olila internet sidor osv. 


Det är förföljelse med syfte vilja illa! Han erkänt! 


Han blir fruktansvärt svartsjuk om barnen mot förmodan tycker om mig och han blir isäker på sig egen identitet som pappa...för han har alltid pratat illa om mig till barnen, mina grannar och tillåtit hans familj prata illa om mig över huvudet på barnen.


Det är hans sätt kontrollera mig så som han gjorde då vi bodde ilag. Och ju mer jag säger ifrån nu på slutet säger : NEJ! 

Då fortsätter han psyka mig med säga person påhopp och hotar mig med olika saker i vardagen vad han ska göra om jag motsätter mig vidare ...genom.barnen såklart


Att barnen samma ... blir ko trollerad att INTE få cisa välvilja mot sin mamma hat ju Stefan erkänt att han gebomfört i ord och ha dling mot barnen ... och det är ju enklast att ko trollera mig genom.barnen och ko trollera barnen genom förminska deras person och deras rättigheter till båda sina föräldrar.


Stefan hanterar inte att inte få stå bäst främst ... trots att han själv inte ens har barnen utan Therese sitter hemma med barnen då han är ute " är så behövd" av hennes familj och står i ljuset framför Therese ...precis som han gjorde mot mig.


Det är sååååå mina barn visar sin kärlek till mig , genom att beskriva sin längtan till Zina...för Zina uppfattas inte ac Stefan som en konkurrans och imte eftersom deras schäfer Örja är Therese hund.


Så barnen har funnit en FRID en acceptabel genväg till förklara sin kärlek sin önskan till samhörighet till mig via Zina :-) 


Nu förstår jag! :-D 


Stefan blir inte arg på barnen genom visa intresse till Zina utan bara till mig så pass att Ida berättat att Stefan gör drt så obehagligt för henne då hon hade kontakt med mig ...inte bara genom att försöka motsätta sig att gå hem till mig men även vidare genom telefonkontakt.


Moa tog han av telefonen utav då hon ringde mig och sms varje timma hela tiden ...

Moa ringde mig från toaletten och grät smått i det tysta och Stefan ropade på henne för att hon hade leksaker på golvet i hall/ vardagsrummet... kom plocka bort Moa! Skrek han ååååå Moa ringde mig i det dolda ...


Exakta samma beteende jag hade då jag var sambo med Stefan ...jag gömde mig i badrummet.


Det gör Moa oxå 


Tillomed på Stefans JOBB! 


Ååphhhh det är psykisk misshandel och barnen lyckas ändå visa sin kärlek genom allt drt sär till mig genom symboliskt uttrycka sin saknad och kärlek till Zina en symbol för vår kärlek! 


Mamma vi har inte samma tycka om för Örja ...


Det är barns KÄRLEKSFÖRKLARING ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards