Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Alla barnen blir glada då jag kommer ut men dom skriker: - Zina ..:-)

Av Maria Karlsson - 18 juli 2015 09:36

Knackar på mitt fönster. Frågar mig :- Kommer du ut snart. Det är soligt nu.Och när jag kommer går med promenad med Zina vänder sig alla barnen om och skyndar emot oss och skriker :- Åååååhhh Zina ! Zina! Klappa zina? Ska ni göra? Varför då? Jaha ... osv. :-) Har inte tänkt så mycket på att samhörighet ofta samlas kring och runt ett gemensamt intresse.När Ida och Moa under sista året ringt mig och frågat efter Zina och säger hela tiden :- Saknar Zina , vill ha Zina, m.m Så betyder ju inte det att inte jag är en del av den önskan utan det är ju samhörigheten ALLA tillsammans Sen att Zina är symbolen för den gemensamma nämnaren det är bara fullt normalt i en samhörighet.Jag varit såååååå otroligt ledsen då mina flickpr frågar så extremt mycket efter Zina ...och inte så mycket nämnt mig i sin saknad ... men NU FÖRSTÅR JAG :-) Jag är en del av VÅR GEMENSAMMA SAMHÖRIGHET Zina är bara den ytliga symbolen för hur stark samband vi har! Det är likadant med barnen här ... blir samma effekt och samma uttryck för en glädje och goda gemenskap vi bygger sakta upp tillsammansDet är ju sååå mina flickor saknar VÅR SAMHÖRIGHET VÅR FAMILJ VÅR GEMENSKAPatt uttrycka Zina är ju som då folk uttrycker tex. Golfen som synvilen för samma gemenskaps nämnare eller lunchen på stan eller "kaffet" vid köksbordet...För utan gemenskapen och det där outtalade gemenskapen skulle golfen inte betyda något eller lunchen ensam eller kaffetåren utan sin väninna ... Åååhhhhh LYCKLIG JAG KÄNNER MIG! JAG ÄLSKAR ALLA BARNENJAG ÄLSKAR IDA OCH MOA SÅ OTROLIGT MYCKETNI SKA FÅ TILLBAKA ZINA = VÅR GEMENSKAP = VÅT SAMHÖRIGHET! NU FÖRSTÅR ÄVEN JAG FASTÄN MINA KÄNSLOR SUDDAT UT FINALINJERNA FÖR SE DET DRAMATURGISKA SKEENDENA AV SOCIALA RELATIONS SPRÅKET SOM ÄR I DET DOLDA! JHAAAA ... VI SKA BLI EN SAMHÖRIGHET IGEN ! JAG LOVAR ATT KÄMPA FÖR ATT NI SKA FÅ RÄTT SOM BARN ATT KÄNNA TRYGGHET, TILLIT OCH SAMHÖRIGHET MED ZINA IGEN. JAG LOVAR OCH SVÄR!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards