Alla inlägg under juni 2015

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 06:15

Så alltså 


Ta ifrån mig barnen 


Lurar mig med flickvän från Ånge att Sir väs gjort henne gravid 


Ta ifrån mig mina pengar ...metall Ingen csn och inget jobb


Ger mig magnesium 


Säger emot mig allt jag pratar om 


Tar bort allt stöd runt mig 


.... ni vill få mig medvetet sjuk och ur balans via metall 


Mycket mycket fult genomfört ! 

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 05:31

Nu ska jag blonda mitt hår eller ljusa upp det lite mer från den svarta färgen och sätta in löshår ...

Sen tänkte jag försöka gå till frisör och klippa in mitt löshår


Det kan kanske inte kosta så mycket klippa in löshåret tycker jag ...hmmmmm


Nåååå vill jag vara lite sommarfin kan det vara roligt ha lite lä gre hår så blir mera kvinnlig ... 


Haha 


Tydligen så tål inte jag metall ... vilket är rätt så sant 

Spiralen i min mutta den gör så jag än idag får problem vid mens ... så jag ska besöka mödravården be om hjälp med det. 


Metall ... det är ju så himla korrekt ... jag bär aldrig pengar på mig och jag har aldrig smycken på mig heller ...jag tål inte det nära min hud


Jag är fattiglapp ... jag tror det är metallen i pengar jag inte tycker om.... helt klart det stämmer ;-) 


Aldrig örhängen eller ringar eller nått .... sagt alltid jag ska tatuera in en ring då jag står brud men vill inte ha en äkta ring ... 


Det stämmer ...


Metall ...stöd i livet ...har jag absolut inte från någon, alla säger enot mig ... det stämmer ;-) 


Istället kompenserar jag det med vita möbler sk. Chabby chic stilen ... metall elementet men överdrivet med metall finns inte hos mig. 


Vit jacka på sommaren bär jag mest för kyla ner mig ... 


Barnen har jag inte heller så det stämmer faan jag är blockerad i metall elementet 


Distansen från barnen skapar sorg och jag får svårt andas och blir orkeslös som är luft elementet ... det stämmer jag var ju sjuk i luftvägsinfektion i våras ... det beror på sorgen distansen till mina flickor


Det stämmer faan ... 


Jag är dömd att leva i fattigdom rent pengamässigt för jag tål det inte ;-) 


Alla mina pengar jag haft har jag omvandlat till inhandla saker ... möbler osv... allt jag har i värde funns i saker jag inte längre kan använda ...


Det stämmer ... värde i utbildningar osv jag inte kan ha i pengar


Stämmer faan så BRA! 


Dömd att leva utan pengar ! 


Men jag kan förvärva pengar till andra värden runt mig vilket är helt okey ... jag ska fundera vidare ...på lösningen av mitt pengaproblem ... det stämmer faan ! 


Hmmmmm.... 


Kan nog inte få fler barn heller ... tror jag .... metall står för barn 


Distans från mina barn blockeringar i metall elementet och sorg blockerad i luft lungor och problem med jord ... mage .... inga barn ... 


Inte mina barn = obalans= inga fler barn


Inge stöd i livet = omger mig med vita möbler 


Metall känslighet = inte tycker om bära omge mig med pengar = socialbidrag Desto mindre metall desto bättre ;-) = så sant 


Så sant 

Så sant 

Så sant 


Fortsötter jag leva så här under dessa primisser blir jag fattig barnlös och orkeslös med massa sorg ökad magproblem oxå haha

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 05:13

Läser om magnesium 


Morsan har sista åren gett mig massa naturmedel som jag nu misstänker kan ha påverkat mig negativt


Även all magnesium hon promt vill ha mig äta och smörja in min kropp med, jag tror inte alls det är speciellt bra för mig


Vad jag förstår så kan väl kroppen sluta andas genom överdriven hög halt av mineraler i blodet ... så temperaturen höjs och det blir som en skyddande våtdräkt där du tills slut slutar andas via huden.


Jag vägrar äta eller smörja in mig med magnesium.


Mamma som var hit igår tar musten ur min glädje då hon pratar emot mig om mina barn. Hon själv som tycker det är jobbigt med allting och inte känner glädje eller skrattar. 

Så kanske hon själv som inte skulle haft oss som småbarn hemma hos sig och nu bemöter min sorg med sin egen erfarenhet.


Jävligt irriterande iallafall! 


Hon frågade om jag ville följa med hem till Bollsta sitta hos dom fira nidsommar men jag svara :- vad ska jag göra där? 


Sitta i svart hög av skog och stillastående energi mitt i ingenstans? 

Nääääääää hurru det tänker jag då INTE göra ...been there done that under flera år i Stensätter ...räcker å blir över alltså! 


Midsommar ensam i Härnösand promenera längs vattnet är mer givande för mig än sitta i tyng energi ute i skogs i Bollsta! Helt klart! 


Och sen...så länge hon säger emot mig mot  mig och inte vill prata mer om barnens pappas aspergers påverkan mot mina barn kommer jag allt mer inta en mycket ytlig kontakt med henne! 


Men hon fungerar i mycket likt honom själv så det är väl därför ... 


Nåååååväl! 


Jag är ensam i sommar ... behöver ingen mer värme energi och mamma tycker det är bra jag sätter stop för pojkarnas mera kyliga möten med mig ... mera är ett själviskt beteende anser hon.

Jag får påstå att det är just så oxå för nog kan man vara medmänsklig fastän man bara är typ av knullkompisar ... kompis ska dom faan i mig oxå då kunna ställa upp med! 


Men nu söker jag en ny hane ... en som jag känner har den fysiska attraktionen i sin manlighet. Lång stor grov stark varm het osv. 


Jag behöver det



Av Maria Karlsson - 18 juni 2015 11:20

   

Vi är osams jag o min hund! 


Ni ser själv hon ligger och surar igång på egen hand! 


Vi är högst osams nu alltså!

Av Maria Karlsson - 18 juni 2015 10:09

Jätteskönt få börja tänka på något annat än företagsplanering


Har planerat nu under 1 år och det känns som väldigt skönt få göra något annat med en annan energi


Så organens funktion behöver jag uppdatera mig inom ...massor jag har under min hjärnyta .. som behöver plockas fram


Och det är gabska skönt för att det jordar mig samtidigt in mot mig själv ... utifrån hur jag själv är uppbyggd och fungerar


Blir så intressant ...


Nu ska jag bjuda mamma på hennes egen mat hahaha *skratt* 


Biff o potatissallad samt dricka ... och hennes tomater hahaha 


Nåväl 


Dåligt väder idag ... så blir skönt med en slöardag 


Tjohooooo



Av Maria Karlsson - 16 juni 2015 07:06

    Först tänkte jag kyla energin idag med min mörklblåa klänning 


Sen övergick jag till min röda klänning för hetta upp mötet lite 


Men ... jag väljer en svag eld ..  mot jordnära energi. Lite sensommar bris i min energi för att inte 


Kyla och sätta igång känslor för fort eller 

Bränna temperaturens fysik 


Det blir sensommar energi.... det är nog mest harmlösa tecken på respekt mot en jord energi som stannat av ;-) 


Eller övertaget ...


Haha haha *skratt* 


Jag ska vara snäll är.faktiskt trött oxå varit vaken länge sen före 5 imorse wiiiiiiihihihi 


Blir långa promenader idag ... in till stan och sen tillbaka äta lunch och gå ut med hunden och sen tillbaka till stan och sen hem igen ... bara det är ju 1 mil :-) 


För att inte räknat in hundpromenaderna *skratt* 


Ska inte bränna 

Inte kyla 


Om än jag är bäst på både och ... jag ska vara jordnära eld ... visst? :-) 


Haha haha *skratt* 


Tur för min kines att jag är TRÖTT för att ... annars kanske blivit jobbigt för honom undervisa och kontrollera så starka dominanta energier som min eld och vatten är haha haha 


Klart ...överskott av jord ... massa vatten och sen värme = börjar växa grödor minsann efter ett tag hihihihi 


Det var faktiskt telefonsamtalet från en mycket ödmjuk energi igår som fick mig följa hennes ... om än att stillastående luft och torr luft är ganska ...vad säga ....hmmmm stormig öken! Eller fullständig stillastående torka ... ... jag behövs för köra igång lite obalans och ruljans till balans ;-)


Så lite så ..jag får precis det jag behöver själv några som ger mig luft under vingarna och håller mig inom ramar ... åååhhhhh jobbigt med stillastående rörelser hahaha inte direkt så jag är ... men om jag är överskott eldig under sommaren behöver jag jorden för kontrollera min eld


Men även luften för att behålla min glöd


Ååååååhhhhhohojhojhoj oboy here I come energys ! ;-) :-p 



Av Maria Karlsson - 16 juni 2015 05:01

Jag tror jag behöver ny energi


En annorlunda spännande energi


En energi som bär annan gro bas 


Som jag sa till mamma att utländska män är inte så mammiga de bär ett mera maskulint förhållningssätt

Svenska män är mammiga och.väljer kvinna utifrån sin noders rötter , oftast med basen urval lika sin mamma


Utländska män har ett annat förhållningssätt där jag som är moderlig i kropp och sinne redan inte faller under hans mamma behov utan som hans maskulina behov


Det är enorm skillnad


Jag hamnar inte i moders rollen mot den utländska mannen kanske mera.faller över istället mot förmycket kvinna mot mannen så de glömmer bort att vara mänskliga ... alltså för mycket möte man/ kvinnan


Det är väl då den negativa aspekten men ...jag har hellre den att bråttas med än brottas mot svenska mannens ömklighet och sökande av tröstande famn. Jag tror delvis det är det som format silikonbröstwns utbredning under modern tid .... mannen söker tröst hos kvinnan som i sin moders mjölkande .. finns samband!


Enligt min syn ändå


En utländsk man som är man och möter mig som kvinna ... sen får jag nog lära mig sätta gränser för de mötena annars blir jag nog helt överkörd ;-) 


Så alltså ...den där mannens syn på mig förhåller sig lite just nu i obalans eftersom de är uppväxt under annan syn än min och deras religion och kultur kan snabbt mot min hamna rejält i missförstånd och obalans


Det har det oxå


Både Mamba och Tiger kommer för väldigt snabba möten och där som igår jag var tvungen upprätthålla mänskliga faktorn grundad ... vilket dom mera svävar ifrån


Ok man / kvinna 

Men inte bara så


Snopet kom Bagheera hälsa på igår ...hälsade på mig utanför ... snabb prata lite innan han åkte vidare 


Så snopet så da hihi 


Vet inte riktigt hur jag ska dra min geänsdragning framöver mot mina friare men en sak jag ska börja göra är låsa dörren till sovrummet


Så tvingas dom bli mänskliga emot mig !


Tiger hade inte ens tid sa han igår att ta en kopp te och fika med mig med massera det fanns det tydligen massor tid över som fd. Kk!!! Näääääääru mannen och samma med Laban SLUT MED DET NU! 

Av Maria Karlsson - 16 juni 2015 04:11

Min dotter ringde igår 


Jag förstår det är jobbigt behöva ta ansvar själv 8 h varje dag ensam hemma


Jag önskar jag fick dela sommaren med mina flickor vi har mer gemensamt än vad dom har med sin pappa


Moa ringde ...det är jobbigt för henne.


Hon ringer från mommas telefon till mig. Det säger en hel del om den kontroll som pappan har om dom. 

Momma hade fått åkt hämta henne efter lunchtid ...hon var kanske både ensam och hungrig.


Hur faan man nu kan lämna Moa ensam hela dagarna ... en idiot! 



Ovido - Quiz & Flashcards