Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

Jag vill stå brud mot en utländsk man

Av Maria Karlsson - 16 juni 2015 05:01

Jag tror jag behöver ny energi


En annorlunda spännande energi


En energi som bär annan gro bas 


Som jag sa till mamma att utländska män är inte så mammiga de bär ett mera maskulint förhållningssätt

Svenska män är mammiga och.väljer kvinna utifrån sin noders rötter , oftast med basen urval lika sin mamma


Utländska män har ett annat förhållningssätt där jag som är moderlig i kropp och sinne redan inte faller under hans mamma behov utan som hans maskulina behov


Det är enorm skillnad


Jag hamnar inte i moders rollen mot den utländska mannen kanske mera.faller över istället mot förmycket kvinna mot mannen så de glömmer bort att vara mänskliga ... alltså för mycket möte man/ kvinnan


Det är väl då den negativa aspekten men ...jag har hellre den att bråttas med än brottas mot svenska mannens ömklighet och sökande av tröstande famn. Jag tror delvis det är det som format silikonbröstwns utbredning under modern tid .... mannen söker tröst hos kvinnan som i sin moders mjölkande .. finns samband!


Enligt min syn ändå


En utländsk man som är man och möter mig som kvinna ... sen får jag nog lära mig sätta gränser för de mötena annars blir jag nog helt överkörd ;-) 


Så alltså ...den där mannens syn på mig förhåller sig lite just nu i obalans eftersom de är uppväxt under annan syn än min och deras religion och kultur kan snabbt mot min hamna rejält i missförstånd och obalans


Det har det oxå


Både Mamba och Tiger kommer för väldigt snabba möten och där som igår jag var tvungen upprätthålla mänskliga faktorn grundad ... vilket dom mera svävar ifrån


Ok man / kvinna 

Men inte bara så


Snopet kom Bagheera hälsa på igår ...hälsade på mig utanför ... snabb prata lite innan han åkte vidare 


Så snopet så da hihi 


Vet inte riktigt hur jag ska dra min geänsdragning framöver mot mina friare men en sak jag ska börja göra är låsa dörren till sovrummet


Så tvingas dom bli mänskliga emot mig !


Tiger hade inte ens tid sa han igår att ta en kopp te och fika med mig med massera det fanns det tydligen massor tid över som fd. Kk!!! Näääääääru mannen och samma med Laban SLUT MED DET NU! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards