Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

ska inte bränna å inte heller kyla Ska va snäll mot min kinesiske lärare idag *fniss*

Av Maria Karlsson - 16 juni 2015 07:06

    Först tänkte jag kyla energin idag med min mörklblåa klänning 


Sen övergick jag till min röda klänning för hetta upp mötet lite 


Men ... jag väljer en svag eld ..  mot jordnära energi. Lite sensommar bris i min energi för att inte 


Kyla och sätta igång känslor för fort eller 

Bränna temperaturens fysik 


Det blir sensommar energi.... det är nog mest harmlösa tecken på respekt mot en jord energi som stannat av ;-) 


Eller övertaget ...


Haha haha *skratt* 


Jag ska vara snäll är.faktiskt trött oxå varit vaken länge sen före 5 imorse wiiiiiiihihihi 


Blir långa promenader idag ... in till stan och sen tillbaka äta lunch och gå ut med hunden och sen tillbaka till stan och sen hem igen ... bara det är ju 1 mil :-) 


För att inte räknat in hundpromenaderna *skratt* 


Ska inte bränna 

Inte kyla 


Om än jag är bäst på både och ... jag ska vara jordnära eld ... visst? :-) 


Haha haha *skratt* 


Tur för min kines att jag är TRÖTT för att ... annars kanske blivit jobbigt för honom undervisa och kontrollera så starka dominanta energier som min eld och vatten är haha haha 


Klart ...överskott av jord ... massa vatten och sen värme = börjar växa grödor minsann efter ett tag hihihihi 


Det var faktiskt telefonsamtalet från en mycket ödmjuk energi igår som fick mig följa hennes ... om än att stillastående luft och torr luft är ganska ...vad säga ....hmmmm stormig öken! Eller fullständig stillastående torka ... ... jag behövs för köra igång lite obalans och ruljans till balans ;-)


Så lite så ..jag får precis det jag behöver själv några som ger mig luft under vingarna och håller mig inom ramar ... åååhhhhh jobbigt med stillastående rörelser hahaha inte direkt så jag är ... men om jag är överskott eldig under sommaren behöver jag jorden för kontrollera min eld


Men även luften för att behålla min glöd


Ååååååhhhhhohojhojhoj oboy here I come energys ! ;-) :-p 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards