Alla inlägg under juni 2015

Av Maria Karlsson - 21 juni 2015 09:00

Av Maria Karlsson - 21 juni 2015 08:50

Jha här blir det ju inga barn gjorda inte! 


Jag ska inseminera mig ! 


Vet precis vad jag söker för kriterium på utseendet iallafall hihi


Lång 


Mörk 


Tjockt svart hår 


Grov 


Välutbildad o smart 


Badboy 


Född på hösten 


= Mia avla bäbis minsann hihi


Dom här killarna jag har nu dom duger då int till nå avel tydligen! ;-)


Jag fixar själv! :-) 


Jag har ju frågat Tiger o Laban men de är så ååååå SNÅLA! 


Har inte frågat Mamba iofs .... eller de andre två Ferdinand eller Bagheera ... men men men insemination verkar ju cara BRA lösning om dessa karlar ska SNÅLA med säden! Minsann! 

Av Maria Karlsson - 20 juni 2015 14:38

Håller på tjaffsar med mina pojkar ... ingen får komma 


Jag som bestämmer när de får komma ...men det är dom som styr


Alltså bestämmer jag ! 


:-D

Promenad till affären ...


Duschat hunden ...klippt klorna 


Städat åt kaninerna ... 


Ätit mellanmål ...


Vaniljfil

Lönnsirap och nån ny jordgubbsflingor ... 


Mysse gött med sirapsen ;-) söt som jag är hihi 


         

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 21:40

Jag kan lika gärna flytta några steg ytterligare 


Jag mår ju redan så mycket bättre slippa kramfors 


Fast saknar och längtar efter mina flickor 


Jag kikar hela tiden efter nya möjliga vornden och verksamhets lösningar ... 


Inte funnit någon ännu som ser intresant ut samt till rätt pris storlek och ligger vid vatten ... rörligt vatten 


Men kanske det kommer 



Suttit ute nästan hela dagen ..med barnen 


Idag blev det först småtjejerna som var ute med katterna sen satt jag med stortjejerna lika gammal som min äldsta flicka


Jag önskar av hela mitt hjärta att mina tjejer fick komma mig 


Vi pratade om just att urskiljas från sina nära och djur och religion och upplevelser och massa annat som idrott osv. 


Intressant :-) 

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 09:12

Åååååhhh sååå jättetrött 


Behöver nog gå sova tror jag efter lunch idag 


Har ju varit jätteskönt sova ute om jag kunnat faktiskt 


Tex i en hammock ...det hade min farmor o farfar och jag låg alltid i den myste ...


Så skönt ligga vagga i sommarhettan ...tycker jag


Idag ska jag möblera om lite ...jag ska flytta en säng ich ställa fram min massagebänk


Har inte riktigt riktigt bestämt mig men jag hinner ju hihihihi wiiii


Får väl se vad för lösningar jag finner här hemma ... 


Annars är det promenad som ligger närmast sen lunch sen vila 


Orka int annat göra faktiskt ... sådäså 


Nååååväl trött = mia lätt irriterad= extra röd i ansiktet hahaha 


Ååååhhhhooooboyoooboyoboy hihi

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 07:32

Jag har alltid pratat snällt med barnens pappa 


Alltid sagt att han i te gör elaka saker medvetet 


Men nu jävlar har jag sett honom från den ljusa sidan 


Eb elak medvetet känslokall ego som manipulerar sin omgivning till tycka synd om honom! 


Jag hoppas att han efter 20 år jag haft med honim att göra att han brinner i helvetet för vad han ghort mot mig och cad han gör med barnen! 


Jag hatar honom så jävla extremt och jag hatar alla runt honom som stärkt han i vad han förtagit sig ... 

Jag hoppas han får tillbaka allt helvete han låtit mig genomleva ! 


Jag älskar mina barn och hatar honom! 

Ovido - Quiz & Flashcards