Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Ska inte gå där mera faktiskt ...byter rutt framöver

Av Maria Karlsson - 11 juni 2015 22:19

Inte så bra gå där nu då när jag vet det är ödlor där ...

Barnen borde inte heller vara där  fast det är som.en lekplats grillplats ...


Jag vill ju inte att min hund får för sig något och jag tänker att ser jag en skadad kopparödla redan nu där på gångstigen lär ju det knappast bli mindre av dom framöver solen steker på och värmer! 


Nääää jag tänker att finns 1 = finns flera och djur brukar inte hålla sig nära befolkning på.det sättet alltså! 


Så noooo nu får inte min hund Zina promenera där något mera för att då finns nämvärt risken att det dyker upp en huggorm.snart ovh jag har inte råd att betala nååå vetrinär alltså...


Hund- stig- ödlor = ingen bra kombination alltså...


Så nu tänker inte jag går där mera faktiskt ...inte alls 


Det lockar väl så nära återvinningen / baksida / så massa smådjur dras nog dit av olika anledningar och jag brukar alltid varje dag promenera stigen runt bakom ... 


Men idag var sista gången faktiskt


Blir inge fler gånger ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards