Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Äger ingen bil och ingen mc längre!

Av Maria Karlsson - 11 juni 2015 09:11

 

Jag offrat massor av min friyids intressen, från haft fullbokad ner till flytt och lämna allt bakom mig pga vårdbadstvisten och därföre barnens pappa vilja mig illa! Från drömmen få nya komoisar med mc intresse till låna pengar för en mc jag inte kan äga eller försäkra eller ens köra för halva mc kortet men har inte råd göra klart kortet och faktiskt varför skulle jag? Har ändå intw råd eller intresset köra ! Bilen den hade tack vare bidrager delvis flr barnen , det var mina flickors bil och nu efter denna uppslitande tid med tvister och allt inser jag att jag själv inte har råd att betala bilen med mina levnadskostnader ...då det är viktigare jag kan klä mig varmt först! 


Så bilen har jag skrivit över nu på en annan ägare för jag har inte råd behålla den ekonomiskt längre! 


Både tråkigt och samtidigt mycket skönt! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards