Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Samhälls koder och privatlivets likheter

Av Maria Karlsson - 11 juni 2015 09:00

Jag kan bara inte undgå se linheterna i min närmiljö och samhällskoder ..


Jag ska ta ett exempel som.dök upp idag under varma vattnets bad...


Maria ForsBlom är tv 4 morgon journalist 


Jag heter Maria 

Sir Väs heter Fors 

Och min fd. servicelärare heter Blom


Det går inte ta miste på den likheten på namn runt omkring mig ...


Sen ytterligare koder ... dvs hjärnhypnos ... 


Är att Blom har vänner som heter Anna och Jonatan ...

Dom som köpte mitt hus heter Anna o hennes son heter Jonatan 


Är inte det bara lite väl många likheter! 


Jag är inte synsk på uppmärksamma MÖNSTER men jag ser dom direkt som den spindel i nätet jag fungerar 


Abalysera likheterna alltså skulle innebära att jag om jag fick beskriva min egna privata syn på mönsterna att det riktar sig mot just mr Sir Väs Fors ! 


Kanske är så med min syn att förstå att Fru Blom ligger i zonen för sir väs attraktion ... med största sanning! 


Min dörr är stängd för alltid mot honom och nyckeln ... den gar inte jag! Känns som att nyckeln till den dörren köpte Lisa faktiskt ...rent enotionell privat tanke hos mig alltså ...


Om jag ska dra trådarna till koder mönster och upprepningar.


Helt enkelt är det så ... Ja visst :-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards